مطالب مرتبط:
راه اندازی بزرگترین مرکز هوش مصنوعی استان یزد در دانشگاه علم و هنر
راه اندازی بزرگترین مرکز هوش مصنوعی استان یزد در دانشگاه علم و هنر
فیلم| نیمی از ناوگان آمبولانس استان یزد فرسوده است
همکاری دانشکده علوم گردشگری دانشگاه علم و فرهنگ با صنایع و سازمان های مرتبط
سیزدهمین دوره جایزه ادبی «یوسف» ویژه دفاع مقدس آغاز بکار کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 18:302024-08-27دانش

نیمی از دانشجویان علم و هنر یزد در رشته های مرتبط مشغول بکار شدند


طبق اعلام وزارت علوم، نزدیک به 50 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه در حوزه های مرتبط با رشته های تحصیلی خود جذب بازار کار شدند.

- یزد- رییس دانشگاه علم و هنر یزد گفت: طبق اعلام وزارت علوم، نزدیک به 50 درصد فارغ التحصیلان این دانشگاه در حوزه های مرتبط با رشته های تحصیلی خود جذب بازار کار شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدحسین طالبی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه دانشگاه علم و هنر وابسته به جهاد دانشگاهی و در یزد از سال 1376 در قالب مؤسسه آموزشی در اردکان شکل گرفت گفت: با توجه به رسالت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با هدف تأمین نیروی انسانی متبحر و آکادمیک راه اندازی مؤسسات آموزشی در دستور کار این نهاد انقلابی قرار گرفت.

وی ادامه داد: اولین مؤسسه آموزش عالی با پنج کد رشته در اردکان فعالیت خود را آغاز کرد و در ادامه مسیر نیز در سال 1378 مؤسسه آموزشی در اشکذر و سپس در سال 1382 در مرکز استان گسترش داد.

در سال 1392 با توجه به رشد علمی و توسعه و تعالی این مرکز، از مؤسسه آموزش عالی به دانشگاه ارتقا یافت و هم اکنون قریب 9 هزار دانشجو، 540 عضو هیأت علمی و بیش از 200 کادر اداری در حال فعالیت هستند.

رییس دانشگاه علم و هنر یزد با اشاره به اینکه اکنون این دانشگاه از خانواده 10 هزار نفری در استان برخوردار است بیان کرد: علم و هنر ب عد از دانشگاه یزد از


برچسب ها: دانشگاه - دانشگاه علم و هنر - دانشگاه علم و هنر یزد - رشته های تحصیلی - فارغ التحصیلان - جهاد دانشگاهی - رییس دانشگاه
آخرین اخبار سرویس:

نیمی از دانشجویان علم و هنر یزد در رشته های مرتبط مشغول بکار شدند

نیمی از دانشجویان علم و هنر یزد در رشته های مرتبط مشغول بکار شدند