مطالب مرتبط:
حل معضل آب استان آذربایجان شرقی با احیای بخش خصوصی
83 پروژه عمرانی، اقتصادی و تولیدی بخش کشاورزی آذربایجان غربی در هفته دولت آماده بهره برداری شده است
هشدار جانشین پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی به مردم
وزیر جهاد کشاورزی وارد استان آذربایجان شرقی شد
سفر وزیر جهاد کشاورزی به آذربایجان شرقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 15:202024-08-23اقتصادي

احیای 702 واحد راکد تولیدی آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم


سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در دولت سیزدهم برای 138 هزار و 760 نفر فرصت شغلی در استان ایجاد شد، گفت: 702 واحد راکد تولیدی در بخش های کشاورزی، - ایسنا/آذربایجان شرقی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با بیان اینکه در دولت سیزدهم برای 138 هزار و 760 نفر فرصت شغلی در استان ایجاد شد، گفت: 702 واحد راکد تولیدی در بخش های کشاورزی، صنعتی، معدنی و خدماتی احیا شده و به مدار تولید بازگشتند.

تراب محمدی، جمعه، دوم شهریور ماه در سخنرانی های پیش از خطبه های نماز جمعه تبریز به مناسبت هفته ی دولت اظهار کرد: سال گذشته پروژه خط آهن میانه_تبریز پس از 23 سال انتظار با 1500 میلیارد تومان اعتبار افتتاح شد.

وی بیان کرد: پروژه ی سد قیزقلعه سی چندین سال ناقص مانده بود و سد خداآفرین نیز منتظر بهره برداری از سد قیر قلعه سی بود که این پروژه نیز با حضور رییس جمهور شهید افتتاح و مورد بهره برداری قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه 5375 واحد صنعتی در استان وجود دارد، گفت: 1397 طرح در دست اجرا در این دولت شروع شده و یا در دولت های قبلی شروع شده و ناقص مانده بود که بخشی از آنها تکمیل شده و از این لحاظ استان آذربایجان شرقی رتبه ی اول کشوری در بیشترین طرح های اجرایی را به خود اختصاص داده است.


برچسب ها: آذربایجان شرقی - استانداری آذربایجان شرقی - واحد راکد تولیدی - آذربایجان - دولت سیزدهم - واحد راکد - بهره برداری
آخرین اخبار سرویس:

احیای 702 واحد راکد تولیدی آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم

احیای 702 واحد راکد تولیدی آذربایجان شرقی در دولت سیزدهم