مطالب مرتبط:
تصادفات فوتی جاده های سمنان در طرح اربعین 44 درصد کاهش یافت
کاهش 38 درصدی تصادفات جاده ای در استان سمنان
97 درصد شهدا بچه مسجدی هستند
قطع برق بلای جان نانوایی ها/ صاحب یک واحد نانوایی: هر نانوا امسال 30 درصد نسبت به پارسال ضرر کرده است
برخی اظهارات و شواهد نشان می دهد احتمالا فرد در زمان بازداشت مورد ضرب و جرح قرار گرفته/ بازداشت 5 افسر پلیس، ظن ضرب و شتم متهم در کلانتری را در اذهان عمومی پررنگ کرده / این فرد پس از حضور در یک نزاع در قهوه خانه دستگیر شد/ یک منبع نزدیک به پلیس گیلان مدعی است آثار ضرب و جرح و کبودی ها در
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 12:052024-08-30اجتماعي

36 درصد تصادفات منجر به جرح قروه مربوط به عابر پیاده است


قروه_رییس پلیس راهنمایی و رانندگی شهرستان قروه گفت: 36 درصد از تصادفات منجر به جرح در این شهرستان مربوط به عابر پیاده است.

- سرهنگ سیروس کریمی در گفت وگو با خبرنگار قروه اظهار کرد: کاهش تصادفات رانندگی نیازمند فرهنگسازی و آشنایی موتورسواران و رانندگان با نکات ایمنی است و رعایت این نکات می تواند در کاهش تصادفات رانندگی به ویژه برای موتورسواران اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه بیشتر از 60 درصد از تصادفات مربوط به موتور سواران است، افزود: 36 درصد از تصادفات منجر به جرح در شهرستان قروه مربوط به عابر پیاده است.

وی بیشترین میزان تصادفات شهر قروه را مربوط به به محورهای شریعتی و سید جمال (عابرین پیاده) و بلوار غدیر مربوط به (موتور سواران) دانست و اعلام کرد: با رعایت نکات ایمنی در این نقاط می توان شاهد کاهش تصادفات بود.

رییس راهنمایی و رانندگی شهرستان قروه تصریح کرد: راهکارهای کوتاه مدتی که برای این جمله مشکلات در نظر گرفته شده است نصب سرعت کاه استاندارد همراه با رنگ آمیزی و نصب تابلو؛ نصب دوربین کنترل سرعت است.

کریمی افزود: از جمله اقدامات مهم در این روزهای اخیر نیز شامل اجرای کنترل موتورسواران در مناطق شهرک فرهنگیان، سراب کوثر، شهرک دانش، شهر سریش آباد بود.


برچسب ها: تصادفات - شهرستان قروه - کاهش تصادفات - راهنمایی و رانندگی - مربوط - تصادفات رانندگی - عابر پیاده
آخرین اخبار سرویس:

36 درصد تصادفات منجر به جرح قروه مربوط به عابر پیاده است

36 درصد تصادفات منجر به جرح قروه مربوط به عابر پیاده است