مطالب مرتبط:
بخش نخست لایحه بودجه 1404 تا پایان مهر آماده می شود
بخش نخست لایحه بودجه 1404 تا پایان مهرماه ارائه می شود
سازمان برنامه، به تدوین و ارائه لایحه بودجه سال 1404 در موعد مقرر متعهد است
 خبر مهم پورمحمدی از بودجه 1404
لزوم رفع چالش تعرفه های صادراتی برای کمک به بخش خصوصی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 10:302024-08-23سياسي

بخش نخست لایحه بودجه 1404 تا پایان مهر آماده می شود


رییس سازمان برنامه و بودجه کشور با بیان این که بخش نخست لایحه بودجه 1404 تا پایان مهر تدوین و ارائه می شود گفت: تخصیص بودجه به دستگاه ها بر مبنای کارآمدی و ماموریت های آنها خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حمید پورمحمدی رییس سازمان برنامه و بودجه کشور، گفت: کار تدوین لایحه بودجه 1404 به عنوان نخستین لایحه بودجه دولت چهاردهم آغاز شده و مطابق قانون بخش نخست آن تا پایان مهر تدوین و ارائه می شود و سازمان برنامه و بودجه خود را متعهد به تدوین و ارائه به موقع و منظم لایحه بودجه می داند.

وی تخصیص بودجه به دستگاه ها بر مبنای کارآمدی و مأموریت های آنها را ویژگی مهم بودجه ریزی عملیاتی در این دولت دانست و افزود: تلاش می کنیم با تقویت جنبه های عملیاتی لایحه بودجه 1404 و همچنین ارائه برنامه های عملیاتی مورد نیاز برای اجرای برنامه هفتم، توسعه همه جانبه و عادلانه کشور را سرعت دهیم.

پورمحمدی همچنین تصریح کرد: سازمان برنامه و بودجه مکلف به تهیه و تدوین 218 آیین نامه سند و دستورالعمل اجرایی برای اجرای قانون برنامه هفتم است که این کار به سرعت و با دقت در حال اجراست.


برچسب ها: لایحه بودجه - بودجه - سازمان برنامه و بودجه - سازمان برنامه و بودجه کشور - برنامه و بودجه - سازمان برنامه - برنامه
آخرین اخبار سرویس:

بخش نخست لایحه بودجه 1404 تا پایان مهر آماده می شود

بخش نخست لایحه بودجه 1404 تا پایان مهر آماده می شود