مطالب مرتبط:
نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس
فیلم / حاج قاسم معتقد بود دفاع مقدس قله و جبهه مقاومت دامنه است
استقبال از پیکر 97 شهید دفاع مقدس در مرز شلمچه
تأکید بر برگزاری باشکوه برنامه های هفته دفاع مقدس در کردستان
کتاب «شهید صلواتی» و «منبریان عرشی» در هفته دفاع مقدس رونمایی می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 22:052024-09-10سياسي

مسأله تولید محتوا از ضعف های ما در حوزه دفاع مقدس است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: احساس می کنیم ضعفی که امروز در حوزه دفاع مقدس وجود دارد مساله تولید محتوا است بنابراین باید در استان این موضوع را محوریت قرار دهیم.

- اهواز - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: احساس می کنیم ضعفی که امروز در حوزه دفاع مقدس وجود دارد مساله تولید محتوا است بنابراین باید در استان این موضوع را محوریت قرار دهیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مجید منادی عصر امروز سه شنبه در چهل و هفتمین نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، بیان کرد: با توجه به شعار در راه قله ایم که امسال برای هفته دفاع مقدس انتخاب شده، برنامه هایی تدارک دیده و اجرا خواهیم کرد.

وی عنوان کرد: احساس می کنیم ضعفی که امروز در حوزه دفاع مقدس وجود دارد مساله تولید محتوا است بنابراین باید در استان این موضوع را محوریت قرار دهیم که در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان فراخوان تولیدات فضای مجازی با محوریت تولید محتوا در نظر گرفته شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: نمایش های تئاتر صحنه ای، نمایش های تئاتر خیابانی و شعر از جمله این موارد هستند.


برچسب ها: دفاع مقدس - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - تولید محتوا - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - مقدس - فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

مسأله تولید محتوا از ضعف های ما در حوزه دفاع مقدس است

مسأله تولید محتوا از ضعف های ما در حوزه دفاع مقدس است