مطالب مرتبط:
رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور
هواشناسی| رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور
هشدار رگبار و رعدوبرق در فیروزکوه/مردم از کوهنوردی خودداری کنند
هشدار برای فیروزکوه/ رگبار و رعدوبرق در راه است
هشدار رگبار و رعدوبرق در فیروزکوه/ هشدار مهم به مردم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 08:452024-09-14اجتماعي

رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (24 شهریور) در استان های البرز قزوین، تهران، مازندران، شرق گیلان، - رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از وقوع رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف ایران و وزش باد شدید در نیمه شرقی و نواحی مرکزی کشور خبرداد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (24 شهریور) در استان های البرز قزوین، تهران، مازندران، شرق گیلان، شمال و غرب سمنان رگبارو رعد و برق و وزش باد شدید موقتی و در استان های زنجان، همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات اصفهان، یزد و کرمان ابرناکی، بارش پراکنده گاهی همراه با رعد و برق رخ می دهد.

او ادامه داد: یکشنبه (25 شهریور) در قزوین، البرز، تهران، مازندران، غرب سمنان و ارتفاعات شرق کرمان و جنوب شرق سیستان و بلوچستان افزایش ابر رگبار و رعد و برق، در خراسان شمالی و گلستان بارش پراکنده گاهی با رعد و برق پیش بینی می شود.

رییس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی اضافه کرد: دوشنبه (26 شهریور) در مازندران، گلستان، خراسان شمالی، شمال خراسان رضوی و ارتفاعات البرز در استان های البرز، تهران و سمنان رگبار پراکنده و وزش باد انتظار می رود.


برچسب ها: رگبار و رعدوبرق - رعد و برق - صادق ضیاییان - وزش باد شدید - رگبار - سیستان و بلوچستان - ارتفاعات
آخرین اخبار سرویس:

رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور

رگبار و رعدوبرق در نقاط مختلف کشور