مطالب مرتبط:
نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون برگزیدگانش را شناخت
آغاز به کار نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون
معرفی داوران جشنواره هنرهای نمایشی کانون
داوران بخش نمایش صحنه نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی معرفی شدند
برگزیدگان جشنواره ملی موسیقی مقامی آوای کویر معرفی شدند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1403 ساعت 13:552024-09-21فرهنگي

برگزیدگان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون معرفی شدند


آیین پایانی و اهدای جوایز به برگزیدگان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

- آیین پایانی و اهدای جوایز به برگزیدگان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان با حضور وزیر آموزش و پرورش برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آیین پایانی و اهدای جوایز به برگزیدگان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کودکان و نوجوانان عصر روز 30 شهریور با حضور وزیر آموزش و پرورش در سالن شهید بهنام محمدی مرکز آفرینش های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شد.

پس از اجرای استنداپ کمدی از سوی محمد لقمانیان، سارا روستاپور دبیر این رویداد روی صحنه آمد و گفت: این صحنه خانه ماست خانه ای برای کودکان و نوجوانان، خانه ای که بر سر در آن مرغک زیبای کانون به بچه ها سلام می دهد.

چند سالی بود که صحنه نمایش دلتنگ شما بود حال که نوزدهمین جشنواره به خط پایانی خود نزدیک شده خاطره خوب نمایش های شما در ذهن ما حک خواهد شد سه روز تماشاگر هنرتان بودیم لبخند زدیم و اشک ریختیم و برای ناب ترین لحظه هایی که خلق کردید دست زدیم.


برچسب ها: کودکان و نوجوانان - هنرهای نمایشی - وزیر آموزش و پرورش - نوجوانان - کانون پرورش فکری کودکان - جشنواره ملی - برگزیدگان
آخرین اخبار سرویس:

برگزیدگان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون معرفی شدند

برگزیدگان نوزدهمین جشنواره ملی هنرهای نمایشی کانون معرفی شدند