مطالب مرتبط:
لاتاری خودرو در ایران؛ بازی ناعادلانه با امید های مردم/ مقایسه فروش خودرو توسط ایران خودرو با فولکس واگن، مرسدس بنز و تویوتا
چند میلیون نفری که برای خودرو شرکت کردند تقاضای واقعی نداشتند/مردم در حال بیمه کردن خود در مقابل تورم هستند/در دنیا تنها 5 کشور تورم بالای 40 درصد دارند که ایران یکی از آن هاست/ تورم با جادو تک رقمی نمی شود، همین که مردم خبر مثبت سیاست خارجی بشنوند، انتظارات تورمی کاهش می یابد/50 درصد
قیمت خودرو های ایران خودرو امروز پنجشنبه 22 شهریور 1403 + جدول
زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو اعلام شد
زمان اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو را بدانید
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 11:452024-09-17اقتصادي

محبی نجم آبادی: ایران خودرو اموال مردم را برگرداند


نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران خودرو در جذب صدها هزار میلیارد تومان از اموال ملت مظلوم رفتار خلاف عرفی داشته که باید با فوریت و احتساب سود به مردم عودت داده شود.

- نماینده سبزوار در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران خودرو در جذب صدها هزار میلیارد تومان از اموال ملت مظلوم رفتار خلاف عرفی داشته که باید با فوریت و احتساب سود به مردم عودت داده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بهروز محبی نجم آبادی در جلسه علنی امروز (سه شنبه) در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خواستار تسویه کامل طلب گندم کاران به ویژه در شرق کشور شد و گفت: کود اوره صددرصد افزایش قیمت داشته که باید این موضوع مورد پیگیری قرار گیرد.

وی همچنین با انتقاد از عدم پرداخت تسهیلات به کشاورزان و پرداخت نشدن وام ها کشاورزان گفت: خاموشی گسترده چاه موتورها منجر به خسارت های گسترده به تاسیسات و محصولات شده و طرح اجرای پنل های خورشیدی نیز متاسفانه با تاخیر مواجه است.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه در تذکر دیگری به وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: ایران خودرو در جذب صدها هزار میلیارد تومان از اموال ملت مظلوم رفتار خلاف عرفی داشته که باید با فوریت و احتساب سود به مردم عودت داده شود.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - ایران خودرو - نماینده سبزوار - میلیارد تومان - شورای اسلامی - بهروز محبی نجم آبادی - کشاورزان
آخرین اخبار سرویس:

محبی نجم آبادی: ایران خودرو اموال مردم را برگرداند

محبی نجم آبادی: ایران خودرو اموال مردم را برگرداند