مطالب مرتبط:
استاندار یزد: تسریع در اجرای پروژه های نهضت ملی مسکن در گرو پرداخت تسهیلات است
بانکها در مورد عدم پرداخت تسهیلات برای ساخت مسکن تخلف کرده اند
اجرای 2کیلومتر فیبر نوری جهت دومین کنگره ملی 2000شهید استان کهگیلویه وبویراحمد
پرداخت 5400 میلیارد تومان تسهیلات به مددجو یان کمیته امداد
برق رسانی به اراضی 28 واحدی مسکن ملی محمدی سراوان افتتاح شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 19 شهریور 1403 ساعت 11:102024-09-09سياسي

پرداخت تسهیلات باعث تسریع در اجرای مسکن ملی می شود


با توجه به عبور از عمده مراحل پیچیده پروژه های نهضت ملی مسکن، در صورت تسریع در روند پرداخت تسهیلات، شاهد شتاب بخشی در اجرای این طرح خواهیم بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهران فاطمی روز دوشنبه در بازدید از بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، این نهاد را یکی از مجموعه های خدوم و پر تلاش استان خواند و گفت: قریب به نیمی از بار ابرپروژه نهضت ملی مسکن بر عهده این مجموعه است و اهتمام آنها در تسریع در اجرای پروژه ها، در خور تقدیر است و انتظار می رود مسائل مربوط به پروژه های نهضت ملی مسکن به صورت شبانه روزی و با جدیت پیگیری شود.

استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت حوزه تأمین مسکن، به عنوان یکی از نیازهای اساسی خانواده ها، بیان کرد: در دولت نهم اجرای طرح مسکن مهر به منظور تأمین نیاز مسکن مردم مطرح و مورد پیگیری قرار گرفت.

وی با بیان اینکه پروژه های مسکن مهر در دولت دهم به مرحله بهره برداری رسید، گفت: پروژه های مسکن مهر به صورت آپارتمانی و در مجموع در طول هشت سال (دولت نهم و دهم) پیگیری و محقق شد.

فاطمی همچنین با بیان اینکه در زمان اجرای طرح مسکن مهر، کشور به لحاظ پرداخت تسهیلات در وضعیت بهتری قرار داشت، اضافه کرد: در مجموع در قالب طرح مسکن مهر، 11 هزار واحد در استان یزد ساخته و تحویل مردم شد.


برچسب ها: مسکن - پروژه - بنیاد مسکن انقلاب اسلامی - پروژه های مسکن مهر - به صورت شبانه روزی - بنیاد مسکن انقلاب - مسکن مهر
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت تسهیلات باعث تسریع در اجرای مسکن ملی می شود

پرداخت تسهیلات باعث تسریع در اجرای مسکن ملی می شود