مطالب مرتبط:
رکورد تولید و خرید گندم در آذربایجان شرقی شکسته شد
خرید تضمینی گندم به 12 میلیون تن نزدیک شد/ تداوم برداشت در برخی استان ها
میزان خرید تضمینی گندم به 11.9 میلیون تن رسید
آیین شکرگزاری و جشن برداشت گندم در آذربایجان شرقی برگزار می شود
اعلام قیمت خرید تضمینی گندم برای سال زراعی آینده
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 14:452024-09-16سياسي

موفقیت در خرید تضمینی گندم در آذربایجان شرقی قابل تقدیر است


نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: موفقیت بدست آمده در خرید تضمینی گندم در استان قابل تقدیر است.

- تبریز-نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز گفت: موفقیت بدست آمده در خرید تضمینی گندم در استان قابل تقدیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حجت الاسلام والمسلمین احمد مطهری اصل در دیدار سرپرست سازمان جهاد کشاورزی استان با وی افزود: آقای شهرام شفیعی از بدنه سازمان جهاد کشاورزی استان است که به مسائل بخش کشاورزی کاملاً آشناست لذا انتصاب ایشان می تواند منشأ خیر و برکت برای استان و پیشرفت این بخش شود.

وی بر نقش روستاییان در تأمین امنیت غذایی تاکید کرد و گفت: روستاییان سفره مردم را تأمین می کنند و مهاجرت نکردن و ماندن آنها در روستا نقش زیادی در تولید محصولات کشاورزی دارد.

امام جمعه تبریز بر ضرورت اشتغال نیروی بیکار و فارغ التحصیلان بخش کشاورزی نیز تاکید کرد و ادامه داد: شیلات یکی از بخش هایی است که جوانان زیادی می توانند در این بخش مشغول به فعالیت شوند و باید بر این امر برنامه ریزی شود.

حجت الاسلام والمسلمین مطهری اصل با اشاره به اهمیت شیلات در بخش کشاورزی بیان کرد: شیلات علاوه بر اینکه می تواند باعث اشتغالزایی شود، در سلامت مردم نیز نقش مهمی دارد.


برچسب ها: نماینده ولی فقیه در استان - خرید تضمینی گندم - امام جمعه تبریز - آذربایجان شرقی - استان آذربایجان شرقی - سازمان جهاد کشاورزی - استان
آخرین اخبار سرویس:

موفقیت در خرید تضمینی گندم در آذربایجان شرقی قابل تقدیر است

موفقیت در خرید تضمینی گندم در آذربایجان شرقی قابل تقدیر است