مطالب مرتبط:
پایان محدودیت تردد در جاده چالوس - کرج
تردد در جاده فیروزکوه و قزوین - رشت، روان/ چالوس و هراز، سنگین
ترافیک سنگین در آزادراه های البرز
ترافیک سنگین صبحگاهی در این آزادراه ها
آخرین وضعیت ترافیکی صبحگاهی | ترافیک سنگین در این آزادراه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 21 شهریور 1403 ساعت 12:402024-09-11اجتماعي

تردد کامیون در آزادراه کرج-قزوین ممنوع می شود


مقرر شده که تردد خودروهای سنگین از آزادراه تهران-کرج-قزوین محدود و بار ترافیک وسائل نقلیه سنگین به آزادراه غدیر انتقال یابد.

- ایسنا/البرز استاندار البرز گفت: مقرر شده که تردد خودروهای سنگین از آزادراه تهران-کرج-قزوین محدود و بار ترافیک وسائل نقلیه سنگین به آزادراه غدیر انتقال یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در شورای اداری استان که روز چهارشنبه 21 شهریور ماه 1403 در استانداری البرز برگزار شد؛ در خصوص ساماندهی و مدیریت حضور اتباع در استان، افزود: با اطلاع رسانی صحیح باید با موضوع افغان هراسی مقابله کنیم چراکه روند ساماندهی اتباع در چارچوب قانون مشخص و در حال اجراست.

عبداللهی گفت: به طور مشخص با حضور اتباع خارجی مجاز بر مبنای قوانین مربوط به اتباع خارجی موضعی نداریم ولی اتباع غیرمجاز نیز مشمول قوانین مربوطه اعم از شناسایی، جمع آوری و ردمرز می شوند.

وی با بیان اینکه در البرز 27 هزار و 915 تبعه غیرمجاز در پنج ماهه امسال رد مرز شدند، افزود: طی سال گذشته تاکنون بیش از 50 هزار تبعه خارجی غیرمجاز از استان البرز طرد شده اند.

استاندار البرز با اشاره به اینکه همچنین 25 هزار نفر از اتباع از البرز به صورت خودمعرف خارج شدند، گفت: البرز اولین استان کشور است که اطلس مشاغل را طراحی کرده و نیاز ورود فصلی اتباع با روادید سه ماهه را مشخص و اعلام کرده است.


برچسب ها: آزادراه - خودروهای سنگین - اتباع - آزادراه غدیر - اتباع خارجی - وسائل نقلیه - سنگین
آخرین اخبار سرویس:

تردد کامیون در آزادراه کرج-قزوین ممنوع می شود

تردد کامیون در آزادراه کرج-قزوین ممنوع می شود