مطالب مرتبط:
آمادگی وزارت جهادکشاورزی برای واگذاری امور قابل واگذاری به تشکل ها
پست همزمان ترلان و شروین جلب توجه کرد
ارتقای شش درصدی بازده کیفی در فولاد مبارکه/ تفکر مدیریتی در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت تولید طی سه سال اخیر/ فولاد مبارکه در بحث فولاد سبز پرچمدار است
آماده سازی حرم بانوی کرامت به منظور ایام عزاداری آخر صفر
حمله مسلحانه به ماموران یگان حفاظت+ جزییات
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 12:052024-08-30سياسي

مردمی سازی حفاظت از محیط زیست با جلب مشارکت حداکثری تشکل ها/ شفافیت و پاسخگویی در دستورکار است


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ما سعی داریم که اصل شفافیت را در دستورکار جدی قرار دهیم و در مسایل سازمان به معنای واقعی پاسخگو باشیم.

- معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: ما سعی داریم که اصل شفافیت را در دستورکار جدی قرار دهیم و در مسایل سازمان به معنای واقعی پاسخگو باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، شینا انصاری در جلسه هم اندیشی با تشکل های مردم نهاد محیط زیست و منابع طبیعی سراسر کشور، نمایندگان شبکه های استانی و فعالان محیط زیستی کشور که در سالن جلسات سازمان حفاظت محیط زیست برگزار شد، گفت: امیدوارم در این فرصت کوتاهی که برای خدمت به محیط زیست کشور پیش آمده است بتوانیم همگی باهم بخش بزرگی از مسایل و مشکلات حوزه محیط زیست را حل کنیم و این امکان پذیر نخواهد بود مگر با مشارکت شما فعالان و تشکل های محیط زیستی و سایر دغدغه مندان این حوزه.

من اعتقاد ویژه ای به مشارکت دارم و خودم را متعهد می دانم که برای حفاظت از محیط زیست ایران باید رویکرد جدی جهت توافق سازی داشته باشیم.

وی تصریح کرد: ما در ابتدا باید بتوانیم در سطح حاکمیت توافق سازی و اجماع برای حفاظت از محیط زیست داشته باشیم و بعد بتوانیم در این مساله را در سطح مردم عملی کنیم.


برچسب ها: محیط زیست - سازمان حفاظت محیط زیست - رییس سازمان حفاظت محیط زیست - حفاظت محیط زیست - زیست - محیط - معاون رییس جمهور
آخرین اخبار سرویس:

مردمی سازی حفاظت از محیط زیست با جلب مشارکت حداکثری تشکل ها/ شفافیت و پاسخگویی در دستورکار است

مردمی سازی حفاظت از محیط زیست با جلب مشارکت حداکثری تشکل ها/ شفافیت و پاسخگویی در دستورکار است