مطالب مرتبط:
لزوم توجه به مقاومت و جنگ غزه در جشن میلاد نبی اکرم (ص)
برگزاری «جشن عاطفه ها» برای 6 هزار دانش آموز مددجوی استان سمنان
برگزاری جشن عروسی با ابتکار داعشی+عکس
زبان معیار ( از لِوِل معاون علمی و فناوری رییس جمهور تا لغزش پای وزیر کار)
برگزاری یادواره های شهدا برکات زیادی به همراه دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 17 شهریور 1403 ساعت 14:502024-09-07اجتماعي

پلیس پای کار برگزاری اعیاد مذهبی همچون جشن میلاد نبی اکرم(ص) است


معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جشن میلاد نبی اکرم (ص)، گفت: پلیس در برگزاری این جشن مانند همیشه همکاری لازم را خواهد داشت.

- معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی چهارمحال و بختیاری: پلیس پای کار برگزاری اعیاد مذهبی همچون جشن میلاد نبی اکرم(ص) است شهرکرد-معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری با اشاره به برگزاری جشن میلاد نبی اکرم (ص)، گفت: پلیس در برگزاری این جشن مانند همیشه همکاری لازم را خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرتضی عسگری ظهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری جشن میلاد با سعادت نبی اکرم (ص)، اظهار کرد: پلیس در برگزاری این جشن و در حوزه های انتظامی و ترافیکی مانند همیشه همکاری لازم را خواهد داشت.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان چهارمحال و بختیاری افزود: اگر مقرر شود جشن روز میلاد پیامبر اکرم (ص) در یک خیابان مانند خیابان کاشانی شهرکرد برگزار شود باید موضوعات ترافیکی و عبور و مرور ضروری شهروندان نیز در نظر گرفته شود.

وی در پایان با اشاره به برخی کاستی های در برگزاری جشن میلاد نبی مکرم اسلام، حضرت محمد (ص) طی سالیان گذشته، ادامه داد: نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری در سال جاری با تمام توان پای کار است و در برگزاری ای


برچسب ها: فرماندهی انتظامی - برگزاری - چهارمحال و بختیاری - معاون فرهنگی - استان چهارمحال و بختیاری - انتظامی - فرماندهی
آخرین اخبار سرویس:

پلیس پای کار برگزاری اعیاد مذهبی همچون جشن میلاد نبی اکرم(ص) است

پلیس پای کار برگزاری اعیاد مذهبی همچون جشن میلاد نبی اکرم(ص) است