مطالب مرتبط:
نگاهی به دورهمی پلتفرم ها/حراج ایده ها در دلِ میدون رصتایی
10 ایده طرح سنگ فرش / سبک هایی که باغ و فضای باز رو متفاوت تر از افکارتون میسازن
استقبال «ساترا» از ایده های مردمی
نقد و بررسی سریال گردن زنی ؛ ایده ای که قوام ندارد و کلیشه ای که طرفدار پیدا می کند
ایده ایجاد زیرساخت پلتفرم ترانزیتی کشور به زودی مطرح می شود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 29 شهریور 1403 ساعت 14:552024-09-19فرهنگي

ساترا باید فضای نقد را باز کند/ ایده های جدید در گعده پلتفرم ها


حجت قاسم زاده اصل کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به نکاتی که نسبت به فضای عملکردی ساترا مطرح است، بیان کرد که این نهاد باید فضای نقد را باز کند.

- ساترا باید فضای نقد را باز کند/ ایده های جدید در گعده پلتفرم ها حجت قاسم زاده اصل کارگردان سینما و تلویزیون با اشاره به نکاتی که نسبت به فضای عملکردی ساترا مطرح است، بیان کرد که این نهاد باید فضای نقد را باز کند.

حجت قاسم زاده اصل نویسنده، کارگردان و رییس کانون فیلمنامه نویسان سینمای ایران، در بازدید از سومین نمایشگاه ملی رصتا به خبرنگار مهر بیان کرد: اصولاً هر تجمعی که در آن افراد هر حرفه بتوانند همدیگر را ببینند و با هم تعامل برقرار کنند اتفاق خوشایندی است چون بیشتر مشکلات ما از غریبگی و دوری اتفاق می افتد.

وی با اشاره به فضایی که توسط نمایشگاه رصتا برای فعالان پلتفرم ها فراهم شده است، اظهار کرد: اینکه جایی باشد که فعالان و هم صنفان حوزه خود را ببینید و بدانید چه کارهایی را انجام می دهند موجب شکل گیری ایده های جدید و پیدایش فعالیت های متفاوت می شود.

این کارگردان با اشاره به برپایی سومین نمایشگاه رصتا در ادامه روند ادوار گذشته، گفت: ساترا باید دیر یا زود وارد تولید شود و آن کارهایی که مطمئن است از سوی پلتفرم ها درخواست هایش برآورده نمی شود، خودش به افرادی که قبول دارد، سفا


برچسب ها: کارگردان سینما و تلویزیون - حجت قاسم زاده اصل - حجت قاسم زاده - سینما و تلویزیون - کارگردان سینما - کارگردان - ساترا
آخرین اخبار سرویس:

ساترا باید فضای نقد را باز کند/ ایده های جدید در گعده پلتفرم ها

ساترا باید فضای نقد را باز کند/ ایده های جدید در گعده پلتفرم ها