مطالب مرتبط:
تقویت وحدت گذرگاه عبور از مشکلات ساخته جبهه کفر است
وحدت و برادری راهِ پیروزی بر مشکلات دست ساخته ی جبهه کفر است
لزوم تقویت وحدت اسلامی
تقویت وحدت و انسجام فیمابین از اهداف مهم سفر به عراق بود
پزشکیان: تقویت وحدت و انسجام فیمابین از اهداف مهم سفر به کشور دوست و برادر عراق بود/ تدوین سند راهبردی جامع بلندمدت توسعه روابط از مهمترین دستاوردهای سفر به عراق است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 14:452024-09-16سياسي

تقویت وحدت تنها گذرگاه عبور از مشکلات دست ساخته ی جبهه کفراست


استاندار هرمزگان در جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام، تقویت وحدت و برابری را گذرگاه امنی برای عبور از سد مشکلات دست ساخته ی جبهه کفر برشمرد.

- تقویت وحدت تنها گذرگاه عبور از مشکلات دست ساخته ی جبهه کفراست ایسنا/هرمزگان استاندار هرمزگان در جشن میلاد پیامبر گرامی اسلام، تقویت وحدت و برابری را گذرگاه امنی برای عبور از سد مشکلات دست ساخته ی جبهه کفر برشمرد.

جشن میلاد سراسر نور رسول گرامی اسلام(ص) و آغاز هفته وحدت به میزبانی جامعه اهل سنت هرمزگان با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، آیت الله محسن ابراهیمی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس، فرماندهان نظامی و انتظامی، علمای شیعه و سنی و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی در مسجد جامع اهل سنت بندرعباس برگزار شد.

مهدی دوستی در این آیین تنها راه توصیف رسول گرامی اسلام(ص) را از طریق عشق دانست و گفت: لازمه الگوگیری از رسول گرامی اسلام(ص) معرفت است و اگر به این معرفت دست پیدا کردیم موفق خواهیم شد در تمام امور خود را به رسول گرامی اسلام(ص) نزدیک کنیم.

وی ضمن گرامیداشت هفته وحدت افزود: هفته وحدت یادگار و ابتکار مبارک امام خمینی(ره) است که با توجه به نگاه عمیق ایشان نامگذاری شده و امروز راهگشای بسیاری از مشکلات جوامع اسلامی است.


برچسب ها: استاندار هرمزگان - هرمزگان - تقویت وحدت - مشکلات - استاندار - گذرگاه - میلاد پیامبر
آخرین اخبار سرویس:

تقویت وحدت تنها گذرگاه عبور از مشکلات دست ساخته ی جبهه کفراست

تقویت وحدت تنها گذرگاه عبور از مشکلات دست ساخته ی جبهه کفراست