مطالب مرتبط:
فولادینفو: فولاد مبارکه در مسیر تولید محصولاتی با ارزش افزوده بالاتر
قیمت انواع نهاده های دامی و محصولات کشاورزی 8 شهریور 1403
اتحاد تمام دستگاه های کشور رمز موفقیت دولت جدید است/ خراسان رضوی ظرفیت خوبی جهت تأمین زنجیره غذایی کشور دارد/ برنامه های کشاورزی مشهد با توجه به ذخایر خاکی باشد
ورود سازمان بازرسی به تاخیر در تعیین و ابلاغ قیمت و نحوه خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی
تاخیر در تعیین و ابلاغ قیمت خرید تضمینی گندم و محصولات کشاورزی/ سازمان بازرسی ورود کرد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 شهریور 1403 ساعت 14:502024-08-29اقتصادي

لزوم ایجاد زنجیره ارزش در تولید محصولات مختلف کشاورزی


استاندار گیلان بر لزوم ایجاد زنجیره ارزش در تولید محصولات مختلف کشاورزی تاکید کرد و گفت: نباید اراضی کشاورزی را به باغ تبدیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، اسدالله عباسی ظهر پنجشنبه در آیین افتتاح از 102 پروژه جهاد کشاورزی استان با بیان اینکه جهاد کشاورزی نقش مهمی در تأمین امنیت غذایی کشور دارد، اظهار کرد: جهاد کشاورزی با زیرمجموعه های مرتبط با این حوزه در کنار همدیگر برای خدمتگزاری به مردم و تضمین امنیت غذایی فعالیت می کنند که جای قدردانی دارد.

وی با اشاره به ظرفیت های کشاورزی گیلان در حوزه های مختلف از جمله در تولید گوشت مرغ گفت: هم اکنون 950 تن مرغ در استان تولید می شود که بیانگر افزایش تولید طی سال های اخیر است.

استاندار گیلان با تاکید بر لزوم ایجاد زنجیره ارزش در تولید محصولات مختلف کشاورزی بیان کرد: برای ایجاد زنجیره ارزش در تولید مرغ کارهای خوبی در گیلان انجام شد که باید در سایر محصولات نیز مورد توجه قرار گیرد.

به گفته عباسی متولیان امر تولیدات کشاورزی باید در صنایع وابسته به این حوزه ارزش افزوده ایجاد کنند و هزینه ها را کاهش و به تولید با کیفیت متناسب با بازار مصرف توجه کنند.

وی با تاکید بر لزوم حفظ زمین های حاصلخیز کشاورزی تصریح کرد: بخشی از زمین های شالیزاری در غرب گیلان تبدیل به باغ شده که باید مشاوره های لازم به


برچسب ها: کشاورزی - تولید - جهاد کشاورزی - استاندار گیلان - زنجیره - امنیت غذایی - محصولات
آخرین اخبار سرویس:

لزوم ایجاد زنجیره ارزش در تولید محصولات مختلف کشاورزی

لزوم ایجاد زنجیره ارزش در تولید محصولات مختلف کشاورزی