مطالب مرتبط:
زبرخان میزبان زائران امام مهربانی ها
نجات دو فضانورد گرفتار ناسا در فضا / اسپیس ایکس جور بویینگ را می کشد
پیگیری گزارش های سقط جنین غیرقانونی در سامانه 190
فیلم| اولین قدم های شیر نجات یافته از جنگ اوکراین در خانه جدید
بررسی ابعاد فرهنگی و جمعیتی سقط جنین عمدی در شاهرود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 17:102024-08-31پزشكي

30 نوزاد در زبرخان از سقط نجات یافتند


مدیر شبکه بهداشت و درمان زبرخان گفت: تلاش های صورت گرفته طی یک سال اخیر در راستای جلوگیری از سقط عمدی 28 مادر باردار موجب نجات 30 نوزاد شد.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیر شبکه بهداشت و درمان زبرخان گفت: تلاش های صورت گرفته طی یک سال اخیر در راستای جلوگیری از سقط عمدی 28 مادر باردار موجب نجات 30 نوزاد شد.

دکتر حامد سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای قوانین جوانی جمعیت و صیانت از خانواده، از 28 مورد سقط عمدی در شهرستان زبرخان جلوگیری به عمل آمد.

وی افزود: از ابتدای سال 1402 تاکنون 28 مادر باردار که قصد سقط عمدی جنین داشتند شناسایی شدند که مشاوره با آن ها توسط کارشناسان واحد سلامت خانواده، ماماها و بهورزان در مراکز و خانه های بهداشت انجام و در برخی موارد ارجاع به مرکز مردمی نفس نیز انجام شده است که در نهایت تمامی این مادران باردار با زحمات تمامی همکاران از سقط عمدی جنین منصرف شدند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان زبرخان بیان کرد: از 28 مادر باردار انصراف داده شده از سقط عمدی که دو مورد بارداری دو قلویی داشتند تاکنون 25 نوزاد زنده متولد شده و پنج مادر دیگر نیز در حال حاضر هنوز باردار هستند و شاهد تولد فرزندان آنها در 6ماهه دوم سال 1403 خواهیم بود.


برچسب ها: مدیر شبکه بهداشت و درمان - شبکه بهداشت و درمان - مادر باردار - مدیر شبکه بهداشت - بهداشت و درمان - باردار - زبرخان
آخرین اخبار سرویس:

30 نوزاد در زبرخان از سقط نجات یافتند

30 نوزاد در زبرخان از سقط نجات یافتند