مطالب مرتبط:
«رصتا»؛ فرصتی برای اشتراک گذاری تجربه ها
رصتا فرصتی برای اشتراک گذاری تجربه ها / می توان مشکلات اکوسیستم را عیب یابی و حل کرد
میرزاییان: نباید بازیکنان کم تجربه کنار هم قرار می گرفتند
کارت های سرمایه گذاری بازی ماسک امپایر امروز 16 شهریور 1403
اولین تجربه رشد سلول های بنیادی خون انسان در آزمایشگاه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 16 شهریور 1403 ساعت 16:152024-09-06اقتصادي

«رصتا» فرصتی برای اشتراک گذاری تجربه هاست


مدیر محتوایی سکوی عماریار بیان کرد که در نمایشگاه «رصتا»، پلتفرم ها به عنوان بازوهای اصلی صنعت نمایش خانگی و ساترا فعالیت دارند.

- مدیر محتوایی سکوی عماریار بیان کرد که در نمایشگاه رصتا ، پلتفرم ها به عنوان بازوهای اصلی صنعت نمایش خانگی و ساترا فعالیت دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از ستاد خبری سومین نمایشگاه ملی رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا)، بهنام خان محمدی مدیر محتوایی عماریار درباره نقش نمایشگاه رصتا در ارتقای صنعت نمایش خانگی گفت: همین که پلتفرم ها در چنین نمایشگاهی فرصت عرضه محصولات، توانمندی ها، دانش و تجربیات خودشان را به سازمان ها، شرکت ها، متخصصان و حتی سایر پلتفرم های این صنعت پیدا می کنند، گام موثری در ارتقای صنعت است؛ چراکه در این رویدادها مشورت خواهی، هم افزایی، شناسایی افراد مرتبط و غیره اتفاق می افتد.

وی افزود: در این موقعیت پلتفرم ها به عنوان بازوان اصلی صنعت و ساترا به عنوان ناظران صنعت، با عیب یابی مشکلات اکوسیستم و حل آنها می توانند به ارتقای صنعت کمک کنند.

خان محمدی معتقد است که در چنین رویدادهایی تولیدکننده محتوا و توزیع کننده، می توانند همدیگر را پیدا کنند، محصول به مخاطب هدف برسد و چرخه صنعت تکمیل شود.


برچسب ها: نمایش - نمایشگاه - نمایش خانگی - پلتفرم - نمایشگاه رصتا - عماریار - صنعت
آخرین اخبار سرویس:

«رصتا» فرصتی برای اشتراک گذاری تجربه هاست

«رصتا» فرصتی برای اشتراک گذاری تجربه هاست