موضوعات داغ: - حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق بازنشستگان - همسان سازي حقوق - بازنشستگان تامين اجتماعي - بازنشستگان كشوري - تامين اجتماعي - متناسب سازي - واريز يارانه - سيستان و بلوچستان - روش هاي جديد - خانه پدري جلال آل احمد - آزمون سراسري سال 99 - پژوهش مسئله محور - نوكيا - تحقيقات ضدانحصارطلبي - طرح احيا و تعادل بخشي - گرگ كلارك - باستين شواين اشتايگر - رييس كل اسبق بانك مركزي - دغدغه مردم - دبير كل جبهه پيروان خط امام - النصر سپاهان - ورزشكاران جوانمرد

مطالب مرتبط:
18 هزار مترمربع از معابر روستای «قلعه سنگی» خرم آباد آسفالت شد
گام مهم برای کنترل آلودگی هوا /اجرای طرح جدید در پمپ بنزین های پایتخت
اجرای درست طرح انتقال پایتخت از ایده آن مهم تر است
اجرای پویش «هم خانواده» درمناطق 22گانه پایتخت
افزایش 2.5 برابری نوسازی بافت فرسوده در پایتخت/ آخرین خبرها از دستاورد قرارگاه جهادی مسکن شهرداری تهران
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 20 شهریور 1403 ساعت 10:202024-09-10سياسي

اقدام خوب شهرداری در اجرای نهضت آسفالت در معابر پایتخت/ لزوم توجه به کیفیت توزیع آسفالت


خزانه دار شورای شهر تهران با اشاره به اقدام خوب شهرداری در اجرای نهضت آسفالت بر لزوم توجه به کیفیت توزیع آسفالت در تهران تأکید کرد.

- خزانه دار شورای شهر تهران با اشاره به اقدام خوب شهرداری در اجرای نهضت آسفالت بر لزوم توجه به کیفیت توزیع آسفالت در تهران تأکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حبیب کاشانی در دویست و شصت و یکمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران در تذکری گفت: در روزهای گذشته شاهد حمله اسراییل به سوریه بودیم و کشورهای همسایه که خود را به خواب غفلت می زنند، بدانند هرجایی که آنان فکر کنند منافعشان در خطر است، مورد حمله قرار خواهند داد.

وی در ادامه با بیان اینکه تقاضای ما این است که اقدام خوب نهضت آسفالت در شهرداری تهران را مخدوش نکنند تا این ذهنیت پیش نیاید که ما می خواهیم هزینه ها را بالا ببریم تا کار ارزشمندی را به مردم تحویل دهیم، ادامه داد: اگر می خواهیم تناژ و کیلومتر را بالا ببریم باید در کیفیت توزیع آسفالت توجه جدی داشته باشیم تا کار به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

خزانه دار شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه اداره شهرداری کار سنگینی است، تأکید کرد: این روش که افراد تجمع کنند و ما همان روز بگوییم که نخود نخود هرکه رود خانه خود نیاز به تدبیر بالاتر دارد.


برچسب ها: نهضت آسفالت - آسفالت - خزانه دار شورای شهر - تهران - شورای شهر تهران - شهرداری - شهر تهران
آخرین اخبار سرویس:

اقدام خوب شهرداری در اجرای نهضت آسفالت در معابر پایتخت/ لزوم توجه به کیفیت توزیع آسفالت

اقدام خوب شهرداری در اجرای نهضت آسفالت در معابر پایتخت/ لزوم توجه به کیفیت توزیع آسفالت