مطالب مرتبط:
وضعیت عجیب سارا بهرامی در یک تئاتر
فیلم| وضعیت عجیب «سارا بهرامی» در تئاتر جیب هایی پر از نان
«آدم کش» روی صحنه تئاتر مشهد می رود
وقتی مینا مختاری عصر جمعه بدون جان کوچولو به تماشای تئاتر فاخر همسرش می نشیند+ویدیو/ قلب قرمز مینا خانوم برای آقای بازیگر
قصه قدیمی بازگشت کیمیا علیزاده به ایران!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 3 شهریور 1403 ساعت 13:102024-08-24سياسي

«صدا» در «تئاتر» به چالش کشیده شد/ قصه رسم های جدید روی صحنه!


تعدادی از آهنگسازان و مهندسان صدا با برگزاری یک نشست تخصصی ضمن ارائه نقطه نظرات خود درباره مفهوم «صدا در تئاتر» از چالش ها و الگوهای جدید طراحی و اجرای صدا روی صحنه تئاتر سخن گفتند.

- صدا در تئاتر به چالش کشیده شد/ قصه رسم های جدید روی صحنه! تعدادی از آهنگسازان و مهندسان صدا با برگزاری یک نشست تخصصی ضمن ارائه نقطه نظرات خود درباره مفهوم صدا در تئاتر از چالش ها و الگوهای جدید طراحی و اجرای صدا روی صحنه تئاتر سخن گفتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نشست تخصصی صدا در تئاتر در قالب پنجمین نشست تخصصی شهر صدا روز دوم شهریور با حضور اُرُد انزابی پور آهنگساز، مهندس و مدرس حوزه صدا، فردین خلعتبری آهنگساز و مدرس موسیقی، فرشاد فزونی آهنگساز و نوازنده، نعیم مسچیان مهندس صدا و جواد مولانیا کارگردان تئاتر با یاد و گرامیداشت مرحوم آیدین الفت مهندس فقید عرصه طراحی و اجرای صدا در مجموعه شهر صدای پارسیان برگزار شد.

انتخاب عوامل صدا در یک نمایش از چه زمانی آغاز می شود؟ جواد مولانیا نویسنده و کارگردان تئاتر که به عنوان کارشناس مجری در نشست تخصصی صدا در تئاتر حضور یافته بود، در ابتدای این برنامه گفت: من به عنوان یک کارگردان تئاتر در تمام نمایش هایی که روی صحنه برده ام همواره از موسیقی زنده استفاده کرده ام و در این مدت با پرسش های زیادی در حوزه صد


برچسب ها: تئاتر - نشست تخصصی - آهنگساز - مهندس - تخصصی - صحنه - نشست
آخرین اخبار سرویس:

«صدا» در «تئاتر» به چالش کشیده شد/ قصه رسم های جدید روی صحنه!

«صدا» در «تئاتر» به چالش کشیده شد/ قصه رسم های جدید روی صحنه!