مطالب مرتبط:
شهرداری زنجان در حال پیگیری مشکلات آتشنشانان است
رفع فیلتر شدن اینترنت در شهر ایران
اینترنت در این شهر رفع فیلتر شد؟
محمد کشوری، فعال حوزه ارتباطات: اراده رییس جمهور به حل موضوع فیلترینگ است/ آراء شورای عالی فضای مجازی در مورد فیلترینگ شبکه های اجتماعی را شفافانه در اختیار مردم قرار دهید/ دولت باید خروجی مشخصی از «رفع فیلترینگ» به جامعه ارائه کند
خداحافظی عجیب و یکباره امام جمعه زنجان با مردم شهر + علت چیست؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 15:452024-09-15سياسي

شورای شهر زنجان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آتشنشانان می کند


شورای شهر دور ششم شهر زنجان همه تلاش خود را برای رفع مشکلات آتش نشانان انجام داده و تاکنون هم اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

- زنجان-رییس شورای شهر زنجان گفت: شورای شهر دور ششم شهر زنجان همه تلاش خود را برای رفع مشکلات آتش نشانان انجام داده و تاکنون هم اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

منصور مرادلو، در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه همواره به دنبال رفع مشکلات و چالش های آتش نشانان زنجانی بودیم، گفت: شورای شهر دور ششم شهر زنجان همه تلاش خود را برای رفع مشکلات آتش نشانان انجام داده و تاکنون هم اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

وی افزود: مجموعه شورای شهر زنجان کاملاً واقف به مشکلات آتش نشانان بوده و بارها با این گروه از مجموعه شهرداری، جلساتی برای پیگیری حقوقشان برگزار شده است.

رییس شورای شهر زنجان با بیان اینکه در گذشته برخی چالش ها برای این مجموعه وجود داشته است، ادامه داد: از گذشته بی توجهی های در حق این قشر صورت گرفته بود که البته در چند سال گذشته بخش اعظمی از آن جبران شده است که از جمله آن بحث تهیه غذای آماده برای آتش نشانان و سایر رفاهیات است.

مرادلو با اشاره به اینکه یکی از مهمترین خواسته های آتش نشانان اجرایی شدن بند ی است، افزود: به ادعای آتش نشانان این بند در سایر شهرها اجرایی اما در ز


برچسب ها: شورای شهر - شهر زنجان - آتش نشانان - رفع مشکلات - زنجان - مشکلات - شورای
آخرین اخبار سرویس:

شورای شهر زنجان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آتشنشانان می کند

شورای شهر زنجان تمام تلاش خود را برای رفع مشکلات آتشنشانان می کند