مطالب مرتبط:
500 دستگاه آمبولانس جدید اورژانس آماده توزیع است
اورژانس کشور حدود 3 هزار دستگاه آمبولانس فرسوده دارد
چرا صادرات 500 تومانی بنزین دروغ است؟
اضافه شدن آپشن 1/342/500 تومانی به حقوق بازنشستگان
بنزین صادراتی ایران هر لیتر 5500 تومان بود، نه 500 تومان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 23:202024-09-01اقتصادي

500 دستگاه آمبولانس جدید اورژانس آماده توزیع است


500 دستگاه آمبولانس برای نوسازی ناوگان اورژانس کشور آماده توزیع شده است که در سه ماه آینده کار تحویل آنها نهایی خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، جعفر میعادفر در نشست بررسی چالش های اورژانس سبزوار، مهم ترین چالش کنونی اورژانس 115 را فرسودگی آمبولانس ها دانست و اظهار کرد: اورژانس کشور سه هزار دستگاه آمبولانس فرسوده دارد که باید به سرعت خودروهای جدید جایگزین آن شود.

رییس سازمان اورژانس کشور افزود: مقرر شده است که از ظرفیت ویژه خیران سلامت نیز برای تأمین تجهیزات جدید و جبران بخشی از کمبودها استفاده شود.

وی گفت: برای حل مشکل فرسودگی آمبولانس ها، در برنامه هفتم توسعه، دولت یک درصد فروش خرید خودرو را برای خرید دستگاه های جدید پیش بینی کرده که در صورت تحقق این امر، مرحله جدیدی از خرید آمبولانس ها رقم خواهد خورد.

میعادفر در مورد کمبود نیروی فوریت پزشکی نیز گفت: این مشکل از طریق آزمون های استخدامی حل می شود و با توجه به اینکه از 25 هزار سهمیه وزارت بهداشت، سه هزار و 500 سهمیه مربوط به جذب نیروی فوریت پزشکی است، بخش عمده این کمبود جبران می شود.

رییس سازمان اورژانس کشور بیان کرد: در بحث مسائل معیشتی و رفاهی نیز پیگیر افزایش شرایط سختی کار پرسنل هستیم و در این خصوص گام هایی در هیأت امنای وزارت برداشته شده است که امید است با متقاعد کردن


برچسب ها: اورژانس - آمبولانس - اورژانس کشور - رییس سازمان اورژانس کشور - دستگاه آمبولانس - سازمان اورژانس کشور - سازمان اورژانس
آخرین اخبار سرویس:

500 دستگاه آمبولانس جدید اورژانس آماده توزیع است

500 دستگاه آمبولانس جدید اورژانس آماده توزیع است