مطالب مرتبط:
لزوم تشکیل کارگروهی برای حل مشکلات سنواتی متروی تهران
برگزاری نشست مسئولان بسیج اساتید دانشگاهها در تهران
مهلت 72 ساعته دادستانی تهران برای اعلام اسامی 100 متقاضی نمایندگی مجلس با مدرک جعلی جهت تشکیل پرونده قضایی
تکریم ارباب رجوع و رسیدگی سریع به دعاوی مردم اولویت دادگستری کرمانشاه است
فیلم|کنگره شهدای استان تهران با وحدت فرماندهان نظامی و مسئولین کشوری برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 18:002024-09-08سياسي

رسیدگی مسئولان قضایی دادگستری تهران به مشکلات 320 نفر


رییس کل دادگستری استان تهران به همراه 20 نفر از مسئولان قضایی در برنامه این هفته ملاقات مردمی خود با 320 نفر از مراجعان دیدار کردند و به مشکلات مطرح شده از سوی آنان پاسخ دادند.

- رییس کل دادگستری استان تهران به همراه 20 نفر از مسئولان قضایی در برنامه این هفته ملاقات مردمی خود با 320 نفر از مراجعان دیدار کردند و به مشکلات مطرح شده از سوی آنان پاسخ دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی القاصی رییس کل دادگستری استان تهران در راستای اجرای برنامه های ابلاغی دستگاه قضایی از جمله تکریم مراجعان و ملاقات بدون واسطه با مردم در محل سالن اجتماعات دادگستری استان تهران با 320 نفر از مراجعه کنندگان در قالب برنامه ملاقات مردمی به صورت چهره به چهره دیدار و گفت وگو کردند.

برنامه ملاقات مردمی این هفته دادگستری که با حضور رییس کل و 20 نفر از مسئولان قضایی، به صورت مستقیم و بی واسطه در جهت افزایش عدالت اجتماعی و ملاقات چهره به چهره برگزار شد، مسئولان قضایی استان ضمن استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی مردم، راهکارها و دستورات لازم را ارائه دادند.

تسریع در رسیدگی به پرونده های جریانی، تقاضای اعمال ماده 477 قانون آیین دادرسی کیفری، تخفیف در مجازات ها، تسریع در اجرای احکام صادره، درخواست مرخصی، عفو و آزادی مشروط و پابند الکترونیک برای زندانیان از مهمترین


برچسب ها: دادگستری استان تهران - رییس کل دادگستری استان - دادگستری استان - مسئولان قضایی - دادگستری - ملاقات مردمی - رییس کل دادگستری
آخرین اخبار سرویس:

رسیدگی مسئولان قضایی دادگستری تهران به مشکلات 320 نفر

رسیدگی مسئولان قضایی دادگستری تهران به مشکلات 320 نفر