مطالب مرتبط:
دزدی در سبزوار 30 درصد کاهش یافت
تصادف در جاده قوچان - سبزوار یک کشته داشت
کشف 22 فقره سرقت در خدابنده
واژگونی پراید در جاده میامی به سبزوار 5 مصدوم به جای گذاشت
سرقت مدرک مهم رییس IPC در پاریس
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 13:302024-08-27حوادث

کاهش سرقت در سبزوار


وقوع سرقت در شهرستان سبزوار روند کاهشی داشته و در پنج ماه نخست امسال نسبت به مدت مشابه پارسال 30 درصد کمتر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی ، فرمانده انتظامی سبزوار روز سه شنبه در نشست صمیمی با اصحاب رسانه گفت: کاهش وقوع سرقت در این شهرستان، از برنامه ها و اقدامات مهم پلیس است که با افزایش گشت های پلیسی و اطلاعاتی، اقدامات پیشگیرانه و طرح مقابله و برخورد ویژه با سارقان به اجرا درآمده است.

سرهنگ اکبر محمدزاده همچنین با اشاره به برنامه های حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی افزود: در موضوع پیشگیری، توقیف موتورسیکلت های متخلف نسبت به سال قبل 160 درصد افزایش داشته و میزان توقیف خودروهای متخلف نیز حدود 78 درصد بیشتر شده است.

وی با اشاره به اولویت های مهم فرماندهی انتظامی سبزوار گفت: هوشمندسازی پلیس و توجه به رویکرد علمی در ماموریت های پلیس، اجرای به موقع طرح های امنیت اجتماعی و پیشگیرانه و مقابله با جرایم، سرعت و کیفیت بخشی در ارائه خدمات به شهروندان و جلب رضایت مردم و بصیرت افزایی پرسنل از مهم ترین این اولویت هاست.

فرمانده انتظامی سبزوار با اشاره به ایام دهه پایانی ماه صفر افزود: سبزوار در مسیر شاهراه ارتباطی و ورودی زائران بارگاه رضوی قرار دارد که تلاش برای ارتقای احساس امنیت و آرامش زائران و مسافران در کنا


برچسب ها: سبزوار - پلیس راهنمایی و رانندگی - پلیس - برنامه ها - راهنمایی و رانندگی - خبرگزاری صداوسیما - اقدامات پیشگیرانه
آخرین اخبار سرویس:

کاهش سرقت در سبزوار

کاهش سرقت در سبزوار