مطالب مرتبط:
آمریکا به جای مبارزه با تروریسم، مشغول غارت ثروت سوریه است
مسعود پزشکیان: برای ثبت نام بچه هایم در مدرسه هر جای که می رفتیم پول می خواستند؛ خب پول نداشتیم و با همان حقوقی که داشتیم به زور می توانستیم زندگی را بگذرانیم+ویدیو
تخلف جدید بانک ها در وام ازدواج/ پرداخت تسهیلات ازدواج به کارمندان خود به جای زوج های جوان!
قطارهای پیشوا-تهران دیگر جای مسافر ندارد
شکست مطلق برای نکونام؛ جای هیچ بهانه ای نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 11 شهریور 1403 ساعت 15:452024-09-01سياسي

امروز دشمن سعی دارد جای شهید و جلاد عوض شود


جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: امروز دشمن سعی بر این دارد که جای شهید و جلاد را عوض کند، از نگاه آنها مظلومیت مردم فلسطین و غزه نباید دیده شود.

- اهواز - جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان گفت: امروز دشمن سعی بر این دارد که جای شهید و جلاد را عوض کند، از نگاه آنها مظلومیت مردم فلسطین و غزه نباید دیده شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار مسعود فلاحی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل از اصحاب رسانه خوزستان که به همت سازمان بسیج رسانه استان و روابط عمومی سپاه خوزستان، در سالن حضرت امام خامنه ای (ره) مجتمع فجر برگزار شد، اظهار کرد: به موکب داران و همه افرادی که در ایام اربعین حسینی خدمت کردند و دیده نشدند خداقوت عرض می کنم.

جانشین فرمانده سپاه ولیعصر (عج) خوزستان با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه سعی کردند دیگران دیده شوند، بدون آنکه خودشان دیده شوند، تصریح کرد: خبرنگار و خبرنگاری یک اصالت است، خبرنگاری ذوق نیست بلکه عشق است.

وی با با اعلام اینکه خبرنگاران ما در همه عرصه ها عشق حسینی دارند، عنوان کرد: اگر شما خبرنگاران روایتگری نکنید دیگران تلاش می کنند تا برآن سرپوش بگذارند، نگذارند عاشقان حسینی، پیادده روی اربعین و موکب ها دیده شود اما خبرنگاران تلاش کردند تا این حماسه بزرگ به جهان و جهانیان مخابره شود.


برچسب ها: خوزستان - فرمانده سپاه - سپاه ولیعصر - مردم فلسطین - اصحاب رسانه - فرمانده - امروز
آخرین اخبار سرویس:

امروز دشمن سعی دارد جای شهید و جلاد عوض شود

امروز دشمن سعی دارد جای شهید و جلاد عوض شود