مطالب مرتبط:
دستگیری 21 شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
دستگیری سارقان آیفون های تصویری در مشهد (9 شهریور 1403)
بحران در دنیای تکنولوژی بلاکچین با یک اتهام / ریزش قیمت تون کوین با دستگیری دورف
دستگیری 3 سارق منزل در شهرستان قائنات
دستگیری سارق با کشف 21 فقره سرقت در اهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 شهریور 1403 ساعت 17:002024-08-30حوادث

دستگیری 21 شرور در مشهد


، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: همزمان با ایام پایانی ماه صفر و در راستای آرامش و امنیت شهروندان و زائران بارگاه رضوی، طرح مبارزه با اراذل و اوباش با بهره گیری از تمام ظرفیت های اطلاعاتی و انتظامی به مدت 48 ساعت اجرا شد.

  سردار احمد نگهبان افزود: این طرح توسط پلیس امنیت عمومی مشهد به همراه تیم هایی از یگان امداد در 9 نقطه در سطح شهر اجرا شد و 21 نفر از اراذل و اوباش به اتهام اخلال و برهم زدن نظم عمومی دستگیر شدند.

  وی بیان کرد: کشف چهار قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و 35 قبضه انواع سلاح سرد شامل شمشیر، قمه و چاقو از نتایج این مرحله از طرح اقتدار امنیت اجتماعی است.

  وی گفت: متهمان جرائمی از قبیل شرارت، قدرت نمایی، تخریب اموال عمومی، مزاحمت برای نوامیس، استفاده از سلاح، نگهداری و توزیع مواد مخدر و شرکت در نزاع های دسته جمعی را در پرونده کیفری خود دارند.

  نگهبان افزود: متهمان پس از تکمیل پرونده به مقام قضایی معرفی شدند.

  جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی تاکید کرد: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است و هر فردی به هر طریقی بخواهد امنیت را خدشه دار کند، با برخورد قاطع و قانونی پلیس روبه رو خواهد شد


برچسب ها: طرح مبارزه با اراذل و اوباش - اراذل و اوباش - مبارزه با اراذل و اوباش - پلیس امنیت عمومی - عمومی - امنیت - فرمانده انتظامی
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 21 شرور در مشهد

دستگیری 21 شرور در مشهد