مطالب مرتبط:
علی کمساری: حادثه عاشورا همچنان موج آفرینی، الگوسازی و جریان سازی می کند/ پیاده روی چند میلیونی اربعین باعث اعجاب جهانیان شده است/ بزرگترین هنر فرهنگی ما «اقناع مخاطب» است/ امام حسین(ع) با امر به معروفش سر افعی را کوبید
حدیث روز | بالاترین شرافت و افتخار
نقش آفرینی امیر جدیدی در فیلم سینمایی «زوزه»
بالاترین شرافت و افتخار
پزشکیان: منت کسی که برای ایران افتخار خلق کند را می کشیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 11:352024-08-27فرهنگي

افتخار آفرینی هنرمند کارتونیست مازندرانی


درپی افتخار آفرینی شاهین هوشمند از هنرمندان کارتونیست مازندرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران پیام تبریکی صادر کرد.

 متن این پیام احسان آهنگر به شرح زیر است: باسمه تعالیهنرمند ارجمند جناب آقای شاهین هوشمندبا سلام و احترامبدین وسیله کسب مقام دوم در جشنواره ملی کاریکاتور کودکان جنگ《همدان_شهریور1403》را به عنوان افتخارآفرینی ارزنده تان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

این موفقیت نشان دهنده ی استعداد، خلاقیت و تلاش مضاعف شما در زمینه هنر کارتون و کاریکاتور است که به خوبی نمایان گر دغدغه ها و احساسات عمیق تان نسبت به کودکان و نوجوانان در شرایط سخت جنگی می باشد.

امید است این موفقیت سرآغاز دوران جدیدی از فعالیت های هنری برای شما باشد و در آینده نیز شاهد درخشش و دستاورد های بیشتری از شما باشیم.

هنر توانسته است در این برهه از زمان به ما امید و انگیزه بدهد و شما با این موفقیت، نشان دادید که هنرمندان ما همچنان بر تلاش برای بهتر کردن جامعه و دنیای پیرامون خود استوار ایستاده اند.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - مازندران - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - موفقیت - کاریکاتور - کارتون
آخرین اخبار سرویس:

افتخار آفرینی هنرمند کارتونیست مازندرانی

افتخار آفرینی هنرمند کارتونیست مازندرانی