مطالب مرتبط:
بازگشت عجیب سرمربی جنجالی به استقلال!
بازگشت رامبد جوان بعد از دوسال با برنامه جدید
کولایی: پزشکیان برای بازسازی سرمایه اجتماعی باید بتواند مناسبات قدرت را در اقتصاد کشور اصلاح کند/ هیچ دولتی نتوانسته در شرایط رویارویی با جهان، وظایف خود را در برابر مردم، به خوبی انجام دهد/ دستور بازگشت دانشجویان و استادان اخراجی یکی از مهمترین اقدام ها
بی خبری سرپرست سابق استقلال از بازگشت ساپینتو!
استعلام منفی؛ بازگشت ساپینتو به استقلال منتفی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 15:502024-09-08فرهنگي

میزبانی تورنتو از ژولیت بینوش/ حماسه هومری «بازگشت» دیده شد


بازیگر مشهور فرانسوی که شب پیش مهمان جشنواره تورنتو بود، همکاری مجدد با رالف فاینس در فیلم «بازگشت» را مانند دیدار مجدد برادرش خواند.

- میزبانی تورنتو از ژولیت بینوش/ حماسه هومری بازگشت دیده شد بازیگر مشهور فرانسوی که شب پیش مهمان جشنواره تورنتو بود، همکاری مجدد با رالف فاینس در فیلم بازگشت را مانند دیدار مجدد برادرش خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، ژولیت بینوش بازیگر فیلم بیمار انگلیسی در فیلم جدیدش که اقتباس اوبرتو پازولینی از حماسه اودیسه هومر است، شنبه شب در جشنواره فیلم تورنتو دیده شد.

در حالی که از همکاری رالف فاینس و ژولیت بینوش در فیلم بیمار انگلیسی بیش از ربع قرن گذشته، این 2 بازیگر برای بازی در درام کلاسیک بازگشت که شنبه شب در جشنواره فیلم تورنتو به نمایش درآمد، دوباره در یک قاب با هم دیده شدند.

با وجود اینکه فاینس به دلیل وظایف بازیگری در بریتانیا نتوانست در تورنتو حضور یابد، اما بینوش به همکار خود ادای احترام کرد و تاکید کرد با وجود اینکه از کشورها و پیشینه های مختلفی هستند، اما ویژگی های مشترک زیادی دارند.

بینوش گفت: همیشه دوست دارم با فاینس کار کنم، زیرا وزن کلمات او ریتم زیادی دارد و با وجود اینکه در این فیلم نقش زن و شوهر را ایفا کرده ایم، حسی مانند برادر و خواهر داریم و بسیار ش


برچسب ها: ژولیت بینوش - تورنتو - جشنواره فیلم تورنتو - بازگشت - فیلم - جشنواره - بازیگر
آخرین اخبار سرویس:

میزبانی تورنتو از ژولیت بینوش/ حماسه هومری «بازگشت» دیده شد

میزبانی تورنتو از ژولیت بینوش/ حماسه هومری «بازگشت» دیده شد