مطالب مرتبط:
مقطع زمانی فعلی خطرناک تر از جنگ سرد است / آمریکا از 8 دهه ایفای نقش رهبری بین المللی خسته شده دی ان ای ابرقدرتی همچنان در ژن آمریکایی وجود دارد / 4 سوارکار جدید آخرالزمانی یعنی پوپولیسم، بومی گرایی، انزواگرایی و حمایت گرایی قصد دارند مرکزیت سیاسی جهان را به چالش بکشند؛ تنها آمری
گستره استانی جشن مهر سینما مهم است/ انگیزه برای تولیدات بومی
سرمربی پاس همدان: تیمی بومی و جوان را آماده حضور در لیگ 2 فوتبال کشور کرده ایم
رقابت نابرابر سینمای گیشه و بومی لرستان/بخش اول
100 قطعه مورد نیاز مس باهنر باتوان فنی داخلی بومی سازی شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 17:452024-09-17فرهنگي

لزوم حمایت از تولیدات فیلمسازان بومی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدات فیلمسازان بومی، گفت: بی تردید هر فیلمی که از دل این سرزمین برمی خیزد، - ایسنا/لرستان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان با اشاره به اهمیت حمایت از تولیدات فیلمسازان بومی، گفت: بی تردید هر فیلمی که از دل این سرزمین برمی خیزد، بخشی از هویت و فرهنگ غنی ما را به جهانیان عرضه می کند.

اعظم روانشاد امروز (27 شهریور ماه) در سومین جشن مهر سینمای ایران، گفت: روزها و فعالیت ها بهانه ای هستند تا بزرگان را به خاطر بسپاریم و پدیده های هنری و دستاوردهای فرهنگی را پاس بداریم.

همگرایی و رسیدن به افق های توسعه، پیشرفت و ماندگاری با ارج نهادن به میراث پرافتخار فرهنگی محقق می شود.

وی ادامه داد: امروز میراث دار شور، اندیشه و خردورزی جان های آگاه هستیم که مسیر را برای مان روشن کرده اند و به آیندگانی چشم دوخته ایم که فردای هنر این سرزمین را نورانی خواهند کرد.

او روز ملی سینما را روز پاسداشت نام های بلندی دانست که در قلب های مان جا دارند و بیان کرد: روز ملی سینما روز گرامیداشت استادان و نامدارانی است که فراموش شان نخواهیم کرد و از آنها درس ها آموختیم.

وی افزود: امیدوارم با همت و تلاش مستمر شاهد شکوفایی روزافزون سینمای ایران بویژه سینمای استان لرستان باشیم.


برچسب ها: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد - فیلمسازان - فرهنگ - فرهنگ و ارشاد - ارشاد اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حمایت از تولیدات فیلمسازان بومی

لزوم حمایت از تولیدات فیلمسازان بومی