مطالب مرتبط:
انتقاد جنجالی آزاد ارمکی روی آنتن تلویزیون: آخر چرا آنقدر روحانی تولید می کنید؟! /بابا ول کنید و سرمایه ها را بگذارید برای جاده سازی
انتقاد جنجالی آزاد ارمکی روی آنتن تلویزیون: آخر چرا آنقدر روحانی تولید می کنید؟! | بابا ول کنید و سرمایه ها را بگذارید برای جاده سازی
آغاز نام نویسی الکترونیکی پذیرفته شدگان مقطع دکتری دانشگاه آزاد اسلامی
ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد آغاز شد
ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری دانشگاه آزاد آغاز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 شهریور 1403 ساعت 13:352024-08-26سياسي

آغاز عملیات لایروبی و آزاد سازی رودخانه های کبودراهنگ


مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان از آغاز عملیات لایروبی و آزادسازی رودخانه های کبودراهنگ خبرداد و گفت: لایروبی و آزاد سازی رودخانه های کبودراهنگ در حال انجام است.

- ایسنا/همدان مدیرعامل شرکت آب منطقه ای استان همدان از آغاز عملیات لایروبی و آزادسازی رودخانه های کبودراهنگ خبرداد و گفت: لایروبی و آزاد سازی رودخانه های کبودراهنگ در حال انجام است.

رضا اخلاص مند دوشنبه 5 شهریور ماه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه لایروبی و آزادسازی رودخانه های استان در دستور کار شرکت قرار دارد، گفت: عملیات اجرایی لایروبی و آزادسازی سراسری و موردی رودخانه ها در شهرستان کبودراهنگ در حال اجراست.

وی افزود: عملیات اجرایی لایروبی و آزادسازی رودخانه های شهرستان کبودراهنگ از مرداد ماه آغاز شده و انتظار می رود تا پایان سال جاری به پایان برسد .

اخلاص مند با بیان اینکه در سال جاری در مجموع 4500 متر از رودخانه های شهرستان کبودراهنگ، لایروبی و آزاد سازی خواهد شد، گفت: شرایط اقلیمی و هیدرولوژیکی شهرستان های کبودراهنگ، اسداباد و نهاوند از منظر خطر سیل، یکی از حساس ترین بخش های استان است که در سنوات گذشته شاهد سیلابهای مخربی در این شهرستان ها بوده ایم.


برچسب ها: رودخانه ها - کبودراهنگ - آزادسازی رودخانه - رودخانه - لایروبی - مدیرعامل شرکت آب منطقه ای - آزادسازی
آخرین اخبار سرویس:

آغاز عملیات لایروبی و آزاد سازی رودخانه های کبودراهنگ

آغاز عملیات لایروبی و آزاد سازی رودخانه های کبودراهنگ