مطالب مرتبط:
معاون وزیر جهاد کشاورزی: 100 مزرعه در کشور دارای آبیاری هوشمند شد
50 هزار هکتار زمین در محدوده شهرهای کشور تامین شده است
50 هزار هکتار زمین در محدوده شهر های کشور تامین شده است
50 هزار هکتار زمین در محدوده شهر های کشور تامین شده است
تامین 50 هزار هکتار زمین در محدوده شهرهای کشور
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 28 شهریور 1403 ساعت 11:302024-09-18اقتصادي

آبیاری هوشمند 10هزار هکتار زمین کشاورزی در کشور


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از ایرنا، صفدر نیازی روز سه شنبه در گردهمایی سالانه اعضای هیات علمی و پژوهشگران بخش های پژوهشی در سازمان تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی کشور مستقر در کرج افزود: - معاون وزیر جهاد کشاورزی در امور آب و خاک با اشاره به ضرورت استفاده از فناوری روز برای تحول در بخش کشاورزی گفت: 100 مزرعه به مساحت 10 هزار هکتار در کشور به شبکه آبیاری هوشمند مجهز شده است.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت جهاد کشاورزی به نقل از ایرنا، صفدر نیازی روز سه شنبه در گردهمایی سالانه اعضای هیات علمی و پژوهشگران بخش های پژوهشی در سازمان تحقیقات فنی و مهندسی کشاورزی کشور مستقر در کرج افزود: اکنون تنش آبی از مهمترین دغدغه های کشور است و از طرفی هر روز نیاز آبی در ایران بالا می رود که در این خصوص باید بهره وری افزایش پیدا کند.

وی بیان کرد: با آبیاری هوشمند زمان و مدت آبیاری مشخص می شود که با این فناوری بخشی از مشکلات کشور در حوزه ی آبیاری مرتفع خواهد شد.

نیازی خاطرنشان کرد: بخشی از محصولات کشور در خاک هایی کشت می شود که دارای عملکرد بالایی نیست که در این بخش نیاز به اقدامات کارشناسانه است.


برچسب ها: کشاورزی - جهاد کشاورزی - پایگاه اطلاع رسانی - وزارت جهاد کشاورزی - اعضای هیات علمی - سازمان تحقیقات - مهندسی کشاورزی
آخرین اخبار سرویس:

آبیاری هوشمند 10هزار هکتار زمین کشاورزی در کشور

آبیاری هوشمند 10هزار هکتار زمین کشاورزی در کشور