مطالب مرتبط:
برنامه رییس جمهور برای حضور در مراسم بازگشایی دانشگاه ها این هفته مشخص می شود
دعوت از رییس جمهور برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی در دانشگاه تهران
جلسه مدیریت ترافیک با حضور عارف و زاکانی/ معاون اول رییس جمهور: مدیریت ترافیک یکی از مسائل مهم در زمان بازگشایی مدارس است
دعوت از رییس جمهور برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی
دعوت از رییس جمهور برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 شهریور 1403 ساعت 12:202024-09-15سياسي

زمان حضور رییس جمهور در مراسم بازگشایی دانشگاه ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایسنا؛ عبدالحسین کلانتری در خصوص برنامه حضور رییس جمهور در مراسم آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها، موسسات آموزش عالی و آموزش پزشکی تاکید کرد: دعوت نامه هایی از دانشگاه های مختلف تهران و شهرستان برای حضور رییس جمهوری در مراسم بازگشایی سال تحصیلی جدید دانشگاه ها ارسال شده؛ اما هنوز تصمیم نهایی در این خصوص گرفته نشده است.

وی در ادامه تصریح کرد: برنامه رییس جمهور برای حضور در مراسم بازگشایی دانشگاه ها تا پایان این هفته مشخص خواهد شد و دفتر رییس جمهوری هماهنگی های این برنامه را انجام می دهد؛ اگر چه معاونت فرهنگی وزارت علوم نیز عضو شورای این مراسم می باشد.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم خاطرنشان کرد: اینکه رییس جمهور تصمیم بگیرند در یکی از دانشگاه های تهران یا شهرستان برای بازگشایی دانشگاه ها حضور یابند مشخص نشده است.

پیش از این نیز سید محمد مقیمی، رییس دانشگاه تهران در این نامه، همزمان با نودمین سالگرد تأسیس دانشگاه تهران و مقارن با بزرگداشت 1757 سال سنّت آموزش عالی در ایران از دکتر مسعود پزشکیان رییس جمهوری برای حضور در مراسم آغاز سال تحصیلی 1404-1403 دعوت کرد.

آیین بازگشایی و آغاز سال تحصیلی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور در هفته دوم یا سوم مهر ماه 1403 در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.


برچسب ها: دانشگاه ها - رییس جمهور - بازگشایی دانشگاه ها - دانشگاه - بازگشایی - جمهور - مراسم
آخرین اخبار سرویس:

زمان حضور رییس جمهور در مراسم بازگشایی دانشگاه ها

زمان حضور رییس جمهور در مراسم بازگشایی دانشگاه ها