مطالب مرتبط:
تشکیل حکومت اسلامی باعث وحدت در جامعه می شود
ویدیو/ 22 روز ویرانی؛ اسراییل از خان یونس عقب نشینی کرد
ضربه ای اساسی به قلب سایبری اسراییل
بیانیه حمایتی میلیون ها یمنی از غزه: پاسخ به جنایات اسراییل، قطعی است
گزارشگر ویژه سازمان ملل: حضور اسراییل در کرانه باختری غیرقانونی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 11:202024-08-31بين الملل

کویت بر وحدت تلاش های کشورهای اسلامی علیه اسراییل تاکید کرد


یکی از مسؤولان وزارت خارجه کویت در نشست اخیر وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی بر لزوم هماهنگی مواضع و اقدامات این کشورها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها تاکید کرد.

- یکی از مسؤولان وزارت خارجه کویت در نشست اخیر وزرای خارجه کشورهای عضو سازمان همکاری اسلامی بر لزوم هماهنگی مواضع و اقدامات این کشورها در برابر جنایات رژیم صهیونیستی علیه فلسطینی ها تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالعزیز الجارالله دستیار وزیر خارجه کویت در امور سازمان های بین المللی در سخنرانی در پنجاهمین نشست وزرای خارجه سازمان همکاری اسلامی در یائونده پایتخت کامرون، بر لزوم اتحاد موضعگیری های کشورهای اسلامی و افزایش اقدامات آنها جهت متوقف کردن جنایات و نقض های رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

این مسؤول کویتی بر لزوم اجرای قطعنامه های بین المللی، تامین حمایت بین المللی از غیرنظامیان، تامین امنیت گذرگاه ها جهت انتقال فوری تیم های پزشکی و کمک ها برای افراد محاصره شده در نوار غزه تاکید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری رسمی کویت (کونا)، الجارالله بر لزوم حسابرسی و محاکمه عاملان جنایات انجام شده در حق ملت فلسطین تاکید کرد و گفت: مساله فلسطین همواره و برای همیشه در وجدان های عربی و اسلامی باقی خواهد ماند.


برچسب ها: سازمان همکاری اسلامی - رژیم صهیونیستی - جنایات رژیم صهیونیستی - کشورها - وزرای خارجه - وزارت خارجه کویت - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

کویت بر وحدت تلاش های کشورهای اسلامی علیه اسراییل تاکید کرد

کویت بر وحدت تلاش های کشورهای اسلامی علیه اسراییل تاکید کرد