مطالب مرتبط:
جزییات فوت هوادار ملوان روی سکوهای ورزشگاه؛ وقتی پزشکان رسیدند، ایست قلبی کرده بود/ آمبولانس در حین عملیات احیا به بیمارستان رفت اما دیر شد
هوادار ملوان در حین دیدار با سپاهان فوت شد
نگاهی به بازی سپاهان و ملوان/ دیدار با گربه سیاه !
فوت هوادار ملوان در جریان دیدار مقابل سپاهان
فوت هوادار ملوان در جریان دیدار مقابل سپاهان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 24 شهریور 1403 ساعت 00:252024-09-13ورزشي

آیا آمبولانس دیدار سپاهان - ملوان دستگاه احیا نداشته است؟


در پی فوت یکی از هواداران تیم ملوان در جریان دیدار این تیم با سپاهان در فولادشهر، ادعایی مبنی بر فقدان دستگاه CPR در آمبولانس حاضر در ورزشگاه مطرح شد.

- در پی فوت یکی از هواداران تیم ملوان در جریان دیدار این تیم با سپاهان در فولادشهر، ادعایی مبنی بر فقدان دستگاه CPR در آمبولانس حاضر در ورزشگاه مطرح شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سپاهان و ملوان جمعه شب در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال به مصاف هم رفتند که این دیدار با پیروزی یک بر صفر ملوان به پایان رسید.

در نیمه نخست این دیدار یکی از هواداران ملوان دچار ایست قلبی شد که تلاش ها برای احیای این هوادار 63 ساله موفقیت آمیز نبود و او دار فانی را وداع گفت.

پس از این اتفاق ادعایی مطرح شد که آمبولانس حاضر در ورزشگاه فولادشهر دارای دستگاه احیا نبوده و همین موضوع منجر به فوت هوادار ملوان شده است.

البته گفته می شود که کادر پزشکی ملوان باتوجه به شناختی که نسبت به بیماری زمینه ای این هوادار داشتند، فورا قصد کمک به او را داشتند اما داود رفعتی ناظر بازی اجازه چنین کاری را نداده است.

در همین رابطه پیگیری ها از باشگاه سپاهان این ادعا را فعلا رد کرده است.

آن ها می گویند: این آمبولانس با تجهیزات کامل در ورزشگاه فولادشهر مستقر بود و به محض اطلاع از حادثه رخ داده برای هوادار ملوان، خود را به محل رساند و احیا


برچسب ها: ملوان - آمبولانس - هوادار - دیدار - دستگاه - سپاهان - هواداران
آخرین اخبار سرویس:

آیا آمبولانس دیدار سپاهان - ملوان دستگاه احیا نداشته است؟

آیا آمبولانس دیدار سپاهان - ملوان دستگاه احیا نداشته است؟