فروش خودرو با روش های متفاوتدر سال های گذشته وزارت صمت و خودروسازان روش های مختلفی را برای عرضه خودرو ارائه کردند که گلایه های بسیاری را به دنبال داشت. به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما ؛ اواخر دهه 90 قرعه کشی از طریق کارت ملی در وزارت صمت رونمایی شد؛ که این روش کارساز نشد. تا اینکه در سال 1401 سامانه فروش یکپارچه خودرو توسط وزارت صمت راه اندازی شد. با اعلام وزیر وقت صمت هرگونه فروش محصولات خودروسازان فقط از طریق این سامانه انجام می شد و خودروسازان نمی توانستند فروش غیر از مسیر این سامانه داشته باشند که در برخی موارد به فروش های خارج از ضابطه معروف شد. این روش هم اواخر سال گذشته از بین رفت و دوباره خودروسازان خودشان متولی فروش محصولاتشان شدند.
برچسب ها: خودروسازان - خودرو - وزارت صمت - فروش - سامانه - وزارت - محصولات |
آخرین اخبار سرویس: |