مطالب مرتبط:
تماس تلفنی وزیر امور خارجه آلمان با عباس عراقچی
پیام تبریک وزیر امور خارجه تاجیکستان به عراقچی
اولین گفت وگوی عراقچی به عنوان وزیر خارجه و بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا/ ایران از توسعه مناسبات با اتحادیه اروپا در فضای مبتنی بر احترام متقابل استقبال می کند؛ لازمه آن گفت وگو برای حل مشکلات فی مابین و رفع سیاست های نادرست کشورهای اروپایی است
جزییات گفتگوی عراقچی و وزیر خارجه آلمان
تماس های اربعینی وزیر امور خارجه
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 16:252024-08-23سياسي

آنچه در گفت وگوی عراقچی با وزیر امور خارجه سوریه گذشت


وزیر خارجه کشورمان در گفت وگو با همتای سوری خود بر تداوم رویکرد جمهوری اسلامی ایران در دولت جدید در حمایت از سوریه و کشورهای حامی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

-   به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا؛ فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه در گفت وگوی تلفنی با سیدعباس عراقچی، انتخاب وی به عنوان وزیر امور خارجه جدید جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت و برای عراقچی آرزوی موفقیت کرد.

فیصل مقداد همچنین با ابلاغ سلام های گرم رییس جمهور سوریه به مقام معظم رهبری و دکتر پزشکیان رییس جمهور کشورمان، بر اهتمام ویژه کشورش برای تداوم و تقویت روابط راهبردی با ایران تاکید کرد.

عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان نیز از تماس و تبریک همتای سوریه ای خود تقدیر و تشکر کرد و بر تداوم رویکرد جمهوری اسلامی ایران در دولت جدید در حمایت از سوریه و کشورهای حامی مقاومت علیه رژیم صهیونیستی تاکید کرد.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه بر استمرار رایزنی و هماهنگی ها بین طرفین در راستای تقویت مناسبات دوجانبه در زمینه های مختلف و نیز ایستادگی در برابر تجاوزات و جنایات رژیم اشغالگر صهیونیستی و حمایت از فلسطین تاکید کردند.

طرفین همچنین بطور متقابل از یکدیگر برای سفر به تهران و دمشق دعوت کردند.


برچسب ها: وزیر امور خارجه - جمهوری اسلامی ایران - امور خارجه - جمهوری اسلامی - سوریه - سوری - رژیم صهیونیستی
آخرین اخبار سرویس:

آنچه در گفت وگوی عراقچی با وزیر امور خارجه سوریه گذشت

آنچه در گفت وگوی عراقچی با وزیر امور خارجه سوریه گذشت