مطالب مرتبط:
جلال آل احمد؛ کاتب غرب زدگی و مرد چاه و چاله
اخبار حوادث امروز 17 شهریور، از جزییات تکان دهنده از قتل قهرمان بوکس و استاد موسیقی دانشگاه تهران تا خودکشی فرید صادقی پسر 14 ساله به خاطر آزارجنسی
قتل زن 40 ساله به دست شوهرش در خراسان شمالی
(عکس) دست نوشته نوه دختری آیت الله هاشمی رفسنجانی بر روی درب اتاق شخصی ایشان بعد از وفات / بیایید بیایید که جان دل ما رفت ...
جلال حسینی: سرمربی گری پرسپولیس برای این آقا زیاد بود/ گفت چرا بد بازی کردید، جوابش را دادم!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 09:002024-09-08ورزشي

دست نوشته های منتشر نشده جلال آل احمد: خودکشی یا قتل تختی!


می گویند شایعه قتل مرحوم غلامرضا تختی توسط ساواک را جلال آل­ احمد ساخته و در میان مردم پخش کرده ­است اما خواهرزاده جلال این موضوع را بر اساس دست نوشته های منتشر نشده او، - دست نوشته های منتشر نشده جلال آل احمد: خودکشی یا قتل تختی! می گویند شایعه قتل مرحوم غلامرضا تختی توسط ساواک را جلال آل­ احمد ساخته و در میان مردم پخش کرده ­است اما خواهرزاده جلال این موضوع را بر اساس دست نوشته های منتشر نشده او، اتهام واهی می خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، همزمان با پنجاه وپنجمین سالگرد درگذشت جلال آل­ احمد، نویسنده نامدار معاصر و در حالی که مراسم یادبود او در مراکز مختلف برپاست، بار دیگر پیامی از جنس دیگر در فضای مجازی وشبکه ­های اجتماعی منتشر و دست­ به ­دست می ­شود؛ دایر بر اینکه شایعه قتل مرحوم غلامرضا تختی توسط ساواک را جلال آل احمد ساخته و در میان مردم پخش کرده ­ است.

این ادعا هنوز ثابت نشده و به صورت یک پرسش تاریخی باقی است، لذا علاقه مندان هر دو طرف معادله، یعنی هم دوستداران فرهنگ و ادب فارسی که با آل ­احمد انس و الفتی دارند و هم ورزشکارانی که به جهان ­پهلوان تختی ارادت دارند، در این مورد دچار سرگردانی و بعضاً نگرانی اند.

محمدحسین دانایی، خواهرزاده جلال که با او افکار و آثارش آشنایی دیرینه دارد در گفت وگو با ایسنا درباره اینکه آیا واقعا


برچسب ها: غلامرضا تختی - دست نوشته - جلال آل احمد - جلال - منتشر - احمد - غلامرضا
آخرین اخبار سرویس:

دست نوشته های منتشر نشده جلال آل احمد: خودکشی یا قتل تختی!

دست نوشته های منتشر نشده جلال آل احمد: خودکشی یا قتل تختی!