مطالب مرتبط:
خدمت رسانی به بیش از هزار زائر اربعین حسینی توسط هلال احمر قم
ارائه 500 هزار نفر خدمت به زائرین اربعین توسط هلال احمر
آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی شایسته به زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر | فعالیت 24 ساعته داروخانه های اطراف حرم مطهر رضوی
آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی شایسته به زائران رضوی در دهه پایانی ماه صفر 1403 | فعالیت بیست وچهارساعته داروخانه های اطراف حرم امام رضا(ع)
ارائه خدمات هلال احمر ایلام به بیش از 152 هزار زائر اربعین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 6 شهریور 1403 ساعت 11:252024-08-27سياسي

بیش از 4500 امدادگر هلال احمر، آماده خدمت به زائران رضوی


، یعقوب سلیمانی در سفر یک روزه خود به مشهد با اشاره به اینکه این جمعیت سه ماموریت اساسی دارد، افزود: امدادرسانی به زائران پیاده در طرح همسفران خورشید، اولین ماموریت، هلال احمر، پشتیبانی و اسکان اضطراری، دومین ماموریت و اجرای طرح قدم به قدم در مسیر بهشت، سومین محور ماموریتی هلال احمر است.

   او درباره طرح ملی همسفران خورشید گفت: این طرح برای نهمین سال است که در طول شش مسیر اصلی حرکت زائران پیاده امام رضا (ع) در 116 پایگاه برگزار می شود که با توجه به میزان تقاضا و تغییر شرایط تا 154 پست نیز قابل افزایش است.

  سلیمانی اضافه کرد: بیش از 50 نیروی متخصص امداد و نجات از هفت استان کشور در این ایام آماده خدمت رسانی به زائران امام هشتم هستند.

  وی درباره توان عملیاتی طرح ملی همسفران خورشید اعلام کرد: در مجموع 579 نفر-روز در پست پایگاه تیم های سیار و ستاد شعب شهرستان ها و استان، مشغول به فعالیت هستند.

   سلیمانی با اشاره به آغاز حرکت کاروان های زائران پیاده هم گفت: طرح ملی همسفران خورشید از ششم تا شانزدهم شهریور ماه مطابق اول ربیع الاول، به مدت 11 روز برای خدمت رسانی به زائران حرم مطهر رضوی به طول خواهد انجامید.

    دبیر کل جمعیت هلال احمر در ادامه به طرح قدم به قدم در مسیر بهشت هم اشاره کرد و گفت: این طرح به همت سازمان جوانان هلال احمر با مشار


برچسب ها: ماموریت - هلال احمر - زائران - زائران پیاده - زائران پیاده امام رضا - خورشید - امداد
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 4500 امدادگر هلال احمر، آماده خدمت به زائران رضوی

بیش از 4500 امدادگر هلال احمر، آماده خدمت به زائران رضوی