مطالب مرتبط:
برندگان جشنواره فیلم ونیز 2024 معرفی شدند
نمایش «تلفن» در جشنواره فیلم ایتالیایی
اعلام برندگان جشنواره فیلم ونیز
فیلم | آخرین جزییات جشنواره ملی قرآن دانشجویان
فیلم/حضور همسر سیداحمد خمینی در یک کنسرت خبرساز شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 16:202024-09-08فرهنگي

حضور «شاخ دار» در جشنواره فیلم های پاریس


فیلم کوتاه «شاخ دار» به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین جواهری در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم های متفاوت و تجربی پاریس به نمایش درمی آید.

- فیلم کوتاه شاخ دار به نویسندگی و کارگردانی امیرحسین جواهری در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم های متفاوت و تجربی پاریس به نمایش درمی آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فیلم، فیلم کوتاه شاخ دار بعد از انتخاب از میان 1500 اثر ارسالی، امکان حضور در بیست و ششمین دوره جشنواره فیلم های متفاوت و تجربی پاریس را پیدا کرده و در 19 اکتبر در پاریس اکران می شود.

جشنواره فیلم های متفاوت و تجربی پاریس Festival des Cinemas Differents et Experimentaux de Paris هر سال توسط کمپانی COLLECTIF JEUNE CINEMA بزرگترین پخش کننده فیلم های آوانگارد در فرانسه برگزار می شود و امسال نیز از تاریخ 13 تا 20 اکتبر در سینما لوگراند آکسیون پاریس میزبان فیلم های راه یافته به جشنواره است.

در خلاصه داستان فیلم کوتاه شاخ دار آمده است: عارضه انسان شاخدار یک بیماری بسیار نادر است که معمولاً در برخی از جوامع شیوع دارد.

طبق تحقیقات، این بیماری معمولاً بر اثر تنهایی و سرکوب غرایز فردی ایجاد می شود و مهم ترین نشانه آن رویش شاخ روی پیشانی فرد بیمار است.


برچسب ها: جشنواره فیلم - فیلم - جشنواره - پاریس - فیلم کوتاه - متفاوت - کارگردانی
آخرین اخبار سرویس:

حضور «شاخ دار» در جشنواره فیلم های پاریس

حضور «شاخ دار» در جشنواره فیلم های پاریس