مطالب مرتبط:
قتل اشتباهی دوست صمیمی با سلاح کمری!
قتل اشتباهی رفیق با سلاح کمری
قتل اشتباهی رفیق با سلاح کمری
قتل اشتباهی رفیق با سلاح کمری
قتل اشتباهی رفیق
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 16:252024-09-17حوادث

قتل اشتباهی دوست 25 ساله با سلاح کمری!


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سردار علی ولی پور گودرزی روز سه شنبه در این خصوص اظهار کرد: شهریور امسال کارکنان انتظامات یکی از بیمارستان های شهر ری از طریق تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی 110، مرگ مشکوک مرد جوانی را با شلیک گلوله روی تخت بخش اورژانس گزارش کردند.

 وی ادامه داد: به دنبال این خبر، تیمی از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی سردخانه بیمارستان شدند و جسد مردی حدوداً 25 ساله به نام ساسان را مشاهده کردند که هدف شلیک گلوله جنگی قرار گرفته بود، بررسی های اولیه نیز نشان می داد که جسد داخل یک خودروی رهاشده در خیابان کشف شده است.

رییس پلیس آگاهی پایتخت با اشاره به استعلام شماره پلاک خودروی مورد نظر و شناسایی و دستگیری صاحب آن، افزود: متهم پرونده در جریان بازجویی ها ماجرا را این طور توضیح داد که در قهوه خانه بودم که ناگهان یکی از دوستانم تماس گرفت و گفت با چند مرد جوان در نظام آباد درگیر شده است و می خواهیم برای دعوا به آنجا برویم که من به رسم رفاقت قبول کردم و با خودروی خود به دنبال دوستانم رفتم.

متهم تصریح کرد: همه ما تا دندان مسلح به سلاح های گرم و سرد بودیم و خون جلوی چشمانمان را گرفته بود و در صندلی عقب ماشین ساسان و قاتل حضور داشتند که ناگهان صدای شلیک آمد.


برچسب ها: رییس پلیس آگاهی پایتخت - شلیک گلوله - پلیس آگاهی - بیمارستان - علی ولی پور گودرزی - فوریت های پلیسی - پلیس
آخرین اخبار سرویس:

قتل اشتباهی دوست 25 ساله با سلاح کمری!

قتل اشتباهی دوست 25 ساله با سلاح کمری!