مطالب مرتبط:
بارزانی: اجازه نمی دهیم از خاک اقلیم در ضربه زدن به ایران استفاده شود/ سفر آقای پزشکیان به عنوان اولین رییس جمهور ایران به اربیل برای ما تاریخی است
بارزانی: به هیچ عنوان از خاک اقلیم علیه ایران نباید استفاده شود/ حضور پزشکیان در اقلیم کردستان تاریخی است
ناو هواپیمابر روزولت آمریکا در حال خروج از خاورمیانه؛ آیا احتمال حمله ایران به اسراییل کم شده؟
ببینید | وحشت و انتقاد تند کارشناس شبکه ترکیه از ایده برگشت به مرزهای تاریخی؛ همه این کشورها جزو خاک و مرز ایران خواهند شد!
اولین سفر رییس جمهورِ غیرمنتظره ایران، تاریخی و مهم شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 31 شهریور 1403 ساعت 22:402024-09-21سياسي

پل لاتیدان بزرگترین پل تاریخی خاورمیانه و ایران مرمت می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: پل تاریخی لاتیدان توسط انجمن خیرین میراث فرهنگی و مشارکت صنایع مستقر در هرمزگان مرمت می شود.

- پل لاتیدان بزرگترین پل تاریخی خاورمیانه و ایران مرمت می شود بندرعباس- مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان گفت: پل تاریخی لاتیدان توسط انجمن خیرین میراث فرهنگی و مشارکت صنایع مستقر در هرمزگان مرمت می شود.

به گزارش، مدیر کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی هرمزگان با همراهی احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس، حاجی آباد، قشم، بندر خمیر و ابوموسی در مجلس شورای اسلامی و سید عبدالله هاشمی عضو انجمن خیرین میراث فرهنگی از پل تاریخی لاتیدان بازدید کردند.

محمد محسنی در این بازدید اظهار کرد: که در این بازدید مقرر شد این ابر پروژه مرمتی از طریق انجمن خیرین میراث فرهنگی و مشارکت صنایع مستقر در استان با نظر و پشتیبانی استاندار و مجمع نمایندگان و با محوریت اداره کل میراث فرهنگی انجام شود.

وی با اشاره به اینکه پل لاتیدان مربوط به دوره صفویه است که با 223 دهانه و بیش از هزار متر طول، طولانی ترین پل تاریخی ایران به شمار می رفته افزود: د رحال حاضر، 230 متر از طول و 30 دهانه از پل باقی مانده است.


برچسب ها: میراث فرهنگی - گردشگری و صنایع دستی - پل تاریخی - فرهنگی - هرمزگان - لاتیدان - میراث
آخرین اخبار سرویس:

پل لاتیدان بزرگترین پل تاریخی خاورمیانه و ایران مرمت می شود

پل لاتیدان بزرگترین پل تاریخی خاورمیانه و ایران مرمت می شود