مطالب مرتبط:
یکی از مرگبارترین ضربات به ارتش اوکراین؛ روسیه مرکز آموزشی «پولتاوا» را هدف قرار داد
تماشا کنید: آخر و عاقبت جنگ اوکراین / آمار حیرت آور از میزان کشته های روسیه که مسکو آن را اعلام نمی کند / در سر پوتین چه می گذرد؟ آیا او به مناطقی که اشعال کرده، رضایت می دهد یا به دنبال تسلط بر کل اوکران است؟ / وسوسه منابع نفتی و گازی در کریمه و خارکیف چه تاثیری در سرنوشت جنگ خواهد داشت؟
ایران اتهام فروش سلاح به روسیه برای جنگ علیه اوکراین را دوباره تکذیب کرد/ ایروانی: ارسال سلاح های غربی و پیشرفته، به ویژه ازسوی ایالات متحده، جنگ اوکراین را طولانی کرده و به غیرنظامیان و زیرساخت های غیرنظامی آسیب وارد کرده است
مدودف: روسیه نیازمند ایجاد یک کمربند امنیتی در مرز اوکراین است
واکنش تند ایران به اتهامات بی اساس و گمراه کننده آمریکا، انگلیس و فرانسه درباره جنگ روسیه و اوکراین
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 15 شهریور 1403 ساعت 14:052024-09-05بين الملل

قمار اوکراین علیه روسیه، تاکتیک های جنگی بدون دستاورد


پیشروی اوکراین در منطقه کورسک روسیه تاکنون نتوانسته به یکی از اهداف اصلی خود دست یابد؛ منحرف کردن نیروهای روسی از خطوط مقدم در شرق اوکراین در تلاش برای تغییر شکل میدان نبرد.

- پیشروی اوکراین در منطقه کورسک روسیه تاکنون نتوانسته به یکی از اهداف اصلی خود دست یابد؛ منحرف کردن نیروهای روسی از خطوط مقدم در شرق اوکراین در تلاش برای تغییر شکل میدان نبرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وبگاه آمریکایی هیل با انتقاد از تاکتیک های جنگی اوکراین که دستاوردی برای این کشور نداشته است، در گزارشی می نویسد، تهاجم غافلگیرانه اوکراین در اوت شاید در ظاهر به هدف دیگری دست یافت، از جمله ضربه زدن به وجهه قدرت روسیه، از بین بردن دارایی های نظامی و گرفتن قلمرو و اسرا برای اهرم های مذاکره، اما شکست هدف مهم تر برای منحرف کردن نیروهای روسیه، راه را برای انتقاد از قمار نظامی کی یف باز کرده است، به خصوص که روسیه در امتداد خط مقدم شرقی 600 مایلی جنگ همچنان پیشروی می کند.

نیروهای روسی به پیشرفت در اوکراین ادامه داده اند و بخش های وسیعی از خاک آن را در ماه گذشته تصرف کرده اند و به شهر مهم پوکروفسک در منطقه دونتسک نزدیک شده اند.

ولادیمیر پوتین رییس جمهور روسیه، که چند هفته پیش از حمله اوکراین به کورسک ابراز ناامیدی می کرد، هنگام بازدید از یک مدرسه از پیشرفت ارتش خود سخ


برچسب ها: اوکراین - روسی - روسیه - شرق اوکراین - دستاورد - تاکتیک - پیشروی
آخرین اخبار سرویس:

قمار اوکراین علیه روسیه، تاکتیک های جنگی بدون دستاورد

قمار اوکراین علیه روسیه، تاکتیک های جنگی بدون دستاورد