مطالب مرتبط:
پیش بینی افزایش برداشت 50 درصد دانه آفتابگردان در خراسان شمالی
پیش بینی افزایش برداشت 50 درصدی دانه آفتابگردان در خراسان شمالی
توان علمی پژوهشگاه میراث فرهنگی افزایش پیدا کند
افزایش سه برابری سرمایه صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی آذربایجان غربی
40 درصد پست های اداره فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی خالی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 7 شهریور 1403 ساعت 09:452024-08-28اقتصادي

افزایش 9 برابری اعتبارات فرهنگی خراسان شمالی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: اعتبار فرهنگی استان در سال 1401، 500 میلیون تومان بود که به چهار میلیارد 500 میلیون تومان معادل 9 برابر افزایش یافت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری صدا و سیمای خراسان شمالی، تقی صادقی در نشست خبری گفت: این اداره کل در ابتدای دولت سیزدهم با چالش کمبود نیروی انسانی، کمبود منابع مالی و اعتبارات، ضعف در انضباط اداری، نبود ارتباط مؤثر بین دستگاهی و تحمیل اراده های سیاسی همراه بود که در این مدت مدیریت شد.

وی افزود: روند جذب اعتبارات عمرانی از سال 92 تا 1400 ثابت و در حدود 7 میلیارد تومان بود که پس از آن افزایش داشت و چند برابر شد.

صادقی گفت: این اداره کل سال 1400 رتبه 45 ادارات استان در شاخص های عملکردی داشت که با همت همکاران به رتبه چهارم ارتقا یافت.

فعالیت 7 سینما در استان وی افزود: سال 1400 تنها سه سینما فعال بود، اما امروز به هفت سینما افزایش یافته است، به نحوی که تقریباً بیشتر شهرستان های استان از این امکان بهره می برند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همچنین اضافه کرد: در حوزه تولید فیلم های کوتاه، آموزش، تجهیز و استقلال انجمن سینمایی جوانان در دستور کار قرار گرفت و با خرید هفت میلیارد تومان تجهیزات فعال شدند.


برچسب ها: خراسان شمالی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی - اعتبارات - افزایش - اعتبار - فرهنگ و ارشاد اسلامی - مدیرکل فرهنگ و ارشاد
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 9 برابری اعتبارات فرهنگی خراسان شمالی

افزایش 9 برابری اعتبارات فرهنگی خراسان شمالی