مطالب مرتبط:
عراقچی: احیای برجام به شکل فعلی قابل اجرا نیست/ احیای مذاکرات به آسانی گذشته نیست
نماینده آتش زننده برجام: از ادامه مذاکرات حمایت می کنیم
ذوالنوری، نماینده قم: اینکه برجام راه بیفتد یا خیر، یک تصمیم فراقوه ای است/ اگر تصمیم بر ادامه مذاکرات باشد، حمایت می کنیم/ در مجلس جریان تندرو نداریم، این افراد سلیقه مردم هستند
ذالنوری: اگر تصمیم بر ادامه مذاکرات برجام باشد، حمایت می کنیم
ذوالنوری: اگر تصمیم بر ادامه مذاکرات برجام باشد، حمایت می کنیم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 2 شهریور 1403 ساعت 22:352024-08-23سياسي

عراقچی: برجام قابل احیا نیست و باید مذاکرات جدیدی شکل بگیرد


وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران می گوید «برجام به آن شکل فعلی که وجود دارد، به تعبیری قابل احیا نیست و حتما باید این سند دوباره باز شود، - وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران می گوید برجام به آن شکل فعلی که وجود دارد، به تعبیری قابل احیا نیست و حتما باید این سند دوباره باز شود، قسمت هایی از آن مورد تغییر واقع شود و مذاکرات جدیدی باید شکل بگیرد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عباس عراقچی وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در یک گفت وگوی تلویزیونی گفت: سیاست خارجی ما در دولت چهاردهم فراگیر و فعال خواهد بود و میدان دیپلماسی ما گسترده خواهد بود.

او با بیان اینکه ما سعی می کنیم در تحولات بین الملل حضور فعال داشته باشیم و فقط نظاره گر تحولات بین الملل نباشیم ، ادامه داد: سیاست خارجی ما اثرگذار خواهد بود و فقط به رفت و آمدهای دیپلماتیک اکتفا نمی کنیم و ما سعی خواهیم کرد که سیاست خارجی ما اثرگذار باشد، به نحوی که بر روی سفره های مردم نیز تاثیر مثبت خود را بگذارد.

این دیپلمات عالی رتبه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: ماموریت ما در حوزه سیاست خارجی، بر اساس مؤلفه های گفته شده شامل تامین منافع ملی، تحکیم قدرت ملی و افزایش عزت ملی است.

ارتباط با اروپا بر اساس تعامل عزتمندانه عراقچی در بخش دیگر صحبت های خود گسترش تعاملات با همسایگان، گسترش میدا


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی - وزیر امور خارجه - سیاست خارجی - رفت و آمدهای دیپلماتیک - امور خارجه - اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

عراقچی: برجام قابل احیا نیست و باید مذاکرات جدیدی شکل بگیرد

عراقچی: برجام قابل احیا نیست و باید مذاکرات جدیدی شکل بگیرد