مطالب مرتبط:
بازدید دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی از مراکز درمانی هلال احمر در مسیر پیاده روی اربعین
ارائه خدمات درمانی هلال احمر گیلان به 57 هزار زائر اربعین
ارتقای شرایط هلال احمر به عنوان ارائه دهنده خدمت در اربعین حسینی
پخش راهپیمایی جاماندگان اربعین از شبکه تهران
جزییات برگزاری آیین راهپیمایی جاماندگان اربعین در شهر تهران + فیلم
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 شهریور 1403 ساعت 07:302024-08-25اجتماعي

مشارکت 650 نیروی عملیاتی هلال احمر تهران در جاماندگان اربعین


مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از پوشش امدادی مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در پایتخت و سراسر استان تهران با مشارکت 650 نیروی عملیاتی این جمعیت خبر داد.

- تهران- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران از پوشش امدادی مراسم راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در پایتخت و سراسر استان تهران با مشارکت 650 نیروی عملیاتی این جمعیت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شاهین فتحی صبح یکشنبه ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین سرور و سالار شهیدان در جمع خبرنگاران افزود: مراسم جاماندگان اربعین حسینی طبق سنوات گذشته، در سال 1403 و همزمان با سراسر کشور با حضور آحاد مردم در شهر و شهرستان های استان تهران برگزار می شود و جمعیت هلال احمر نیز در این مراسم، در کنار دیگر نهادهای امدادی، خدمات خود را به هموطنان ارائه خواهد داد.

وی ادامه داد: امسال نیز همانند سال های گذشت طبق برنامه ریزی های صورت گرفته، تیم های عملیاتی هلال احمر استان تهران در پایتخت و شهرستان های استان تهران در مسیرهای از پیش تعیین شده حضور خواهند یافت تا در صورت لزوم به هموطنان امدادرسانی کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان تهران با اشاره به اصلی ترین مراسم سطح استان که در پایتخت برگزار می شود، بیان کرد: از مجموع 650 نیروی عملیاتی سطح استان، بالغ بر 385 نیروی عملیاتی کادر و دا


برچسب ها: جاماندگان اربعین - استان تهران - جمعیت هلال احمر استان تهران - جمعیت هلال احمر - تهران - اربعین حسینی - هلال احمر
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت 650 نیروی عملیاتی هلال احمر تهران در جاماندگان اربعین

مشارکت 650 نیروی عملیاتی هلال احمر تهران در جاماندگان اربعین