مطالب مرتبط:
دلایل برخی تاخیرها در توزیع کتب درسی دانش آموزان
2 درصد از دانش آموزان قمی هنوز برای کتاب ثبت نام نکرده اند
بیش از 90 درصد دانش آموزان مکمل های توزیع شده را مصرف کرده اند
اتباع قزوین میل و رغبتی به ثبت نام دانش آموزان ندارند
اتباع مقیم قزوین میل و رغبتی به ثبت نام دانش آموزان ندارند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 14:302024-09-08اجتماعي

92 درصد دانش آموزان برای دریافت کتب درسی ثبت نام کرده اند


مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تاکنون 92 درصد دانش آموزان برای دریافت کتب درسی ثبت نام کرده اند و توزیع کتاب از شهریورماه آغاز شده است.

- قزوین-مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: تاکنون 92 درصد دانش آموزان برای دریافت کتب درسی ثبت نام کرده اند و توزیع کتاب از شهریورماه آغاز شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، نقی سیاهکالی مرادی در سومین نشست شورای آموزش و پرورش که پیش از ظهر یکشنبه در سالن شهید سلیمانی استانداری برگزار شد، اظهار کرد: در جلسه گذشته مصوباتی از قبیل آماده سازی و بازگشایی مدارس در مهرماه بود که ضمن هماهنگی های انجام شده با سایر دستگاه ها اقدامات لازم توسط شورای آموزش و پرورش انجام شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بااشاره به اقدامات انجام شده در حوزه بازگشایی مدارس مناطق بیان کرد: در حوزه آسفالت محوطه مدارس، آموزش و پرورش نیازهای لازم را احصا کرده به اداره نوسازی مدارس تحویل داده است و بنا شده که آسفالت تعدادی از مدارس طبق مصوبه توسط شهرداری انجام شد.

وی ادامه داد: در حوزه توسعه و تجهیز موزه فرهنگی طی هماهنگی با اداره کل گردشگری استان مکاتباتی با سازمان گردشگری کشور برای تامین بودجه موزه انجام شد.


برچسب ها: آموزش و پرورش - مدیرکل آموزش و پرورش - آموزش و پرورش استان - شورای آموزش و پرورش - دانش آموزان - استان قزوین - آموزش
آخرین اخبار سرویس:

92 درصد دانش آموزان برای دریافت کتب درسی ثبت نام کرده اند

92 درصد دانش آموزان برای دریافت کتب درسی ثبت نام کرده اند