مطالب مرتبط:
معاون استاندار کرمان: شورای عالی گُهرسنگ تشکیل شود
جزییات اولین نشست معاونان اول سه قوه در ساختمان دولت به میزبانی عارف، معاون اول رییس جمهور/ گفت وگو و بررسی در مورد شرایط اقتصادی کشور، ناترازی انرژی، تحقق بودجه و شفاف سازی آن، خصوصی سازی، مولدسازی، نظام مالیاتی و نظام آموزش عالی
سانحه برای معاون اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی
معاون اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی در سانحه رانندگی آسیب دید
سانحه برای معاون هماهنگی اقتصادی استانداری آذربایجان شرقی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 27 شهریور 1403 ساعت 15:202024-09-17سياسي

معاون اقتصادی استانداری کرمان خواستار تشکیل شورای عالی گُهرسنگ در کشور شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، امیر حسن زاده در مصاحبه ای  با اشاره به برگزاری نشست کارشناسی با موضوع بررسی موانع تولید و رصد قوانین و مقررات مخل کسب و کار گوهرتراشی در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه گهرسنگ باید از بحث تزیینی .

- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کرمان اعلام کرد : تشکیل شورای عالی گُهرسنگ با حضور رییس جمهوری و یا معاون اول وی از مهمترین خواسته های فعالان این حوزه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو ، امیر حسن زاده در مصاحبه ای  با اشاره به برگزاری نشست کارشناسی با موضوع بررسی موانع تولید و رصد قوانین و مقررات مخل کسب و کار گوهرتراشی در محل وزارت امور اقتصادی و دارایی با تاکید بر اینکه گهرسنگ باید از بحث تزیینی خارج و به یک صنعت تبدیل شود، افزود: وقتی گهرسنگ تبدیل به صنعت شد، کشور هم می تواند به نحو مطلوب تری برای آن هدف گذاری کند و کار را جلو ببرد بنابراین شورای عالی گهرسنگ باید تشکیل شود.

او اعلام کرد: گهرسنگ دارای بازار و گردش مالی خوبی ست و به توسعه مشاغل خانگی کمک می کند و سنگ خام هم در کشور وجد دارد، اما به علت عدم ساختار مناسب هنوز نتوانسته ایم به جایگاه خود در این بخش برسیم.


برچسب ها: وزارت امور اقتصادی و دارایی - امور اقتصادی و دارایی - امور اقتصادی - برگزاری - قوانین و مقررات - اقتصادی - موانع تولید
آخرین اخبار سرویس:

معاون اقتصادی استانداری کرمان خواستار تشکیل شورای عالی گُهرسنگ در کشور شد

معاون اقتصادی استانداری کرمان خواستار تشکیل شورای عالی گُهرسنگ در کشور شد