مطالب مرتبط:
کنگره 1110 شهید منطقه 10 اصفهان در هفته دفاع مقدس برگزار می شود
شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان، دومین منطقه بین المللی نوآوری ایران می شود
شهرکی، نماینده زابل: افغانستان در حال ساخت بخش آباد با حوضچه آبی با ظرفیت یک میلیون مترمکعب است؛ در صورت ساخت، آورده حقآبه تالاب هامون به صفر خواهد رسید/ برای سیستان هیچ برنامه ای پیش از حقابه قابل قبول نیست؛ این منطقه بدون حقابه قابل زیست نخواهد بود
آغاز ساخت فاز یک پروژه دوگاز/ اتمام ساخت زیرگذر میدان سپاه در این دوره مدیریت شهری
 اتمام ساخت زیرگذر میدان سپاه در دوره ششم مدیریت شهری
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 26 شهریور 1403 ساعت 16:502024-09-16اقتصادي

ساخت روزبازار و ساماندهی مشاغل شهری در منطقه 14 اصفهان


مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان از خرید قطعه زمینی در منطقه 14 با هدف ساخت روزبازار و ساماندهی مشاغل شهری خبر داد.

- ایسنا/اصفهان مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان از خرید قطعه زمینی در منطقه 14 با هدف ساخت روزبازار و ساماندهی مشاغل شهری خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، امیرحسین ماه آورپور بیان کرد: این قطعه زمین را در خارج از محدوده شهری و همسو با اهداف سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان به مساحت 17هزار و 318 مترمربع خریده ایم.

او با اشاره به اینکه زمین در خیابان عاشق اصفهانی است و بیش از 20 میلیارد تومان ارزش دارد، ادامه داد: طبق سند پهنه بندی حریم شهر، در این زمین به احداث مجتمع های کارگاهی، کلینیک خدمات خودرویی و مجتمع لوازم یدکی خودروهای سبک و سنگین مجاز هستیم.

این موضوع به توسعه اقتصادی منطقه منجر می شود.

مدیرعامل سازمان ساماندهی مشاغل شهری و فرآورده های کشاورزی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه قسمتی از زمین به ایجاد روزبازار فعال یا چهارشنبه بازار اختصاص یافته است، یادآور شد: البته اینکه درنهایت کدام یک از این کاربری ها در زمین محقق شود، به اولویت های سازمان، دریاف


برچسب ها: سازمان ساماندهی مشاغل شهری - شهرداری اصفهان - ساماندهی - اصفهان - مشاغل - شهری - شهرداری
آخرین اخبار سرویس:

ساخت روزبازار و ساماندهی مشاغل شهری در منطقه 14 اصفهان

ساخت روزبازار و ساماندهی مشاغل شهری در منطقه 14 اصفهان