مطالب مرتبط:
سرمربی اسپانیا: استراحت برای یامال؟ اگر نمی توانید 180 دقیقه بازی کنید، جمع کنید و بروید!
خرمدل مقتدرانه قهرمان شد/ ضرب اولین طلا در اسپانیا+ فیلم
یک طلا و دو برنز آزادکاران ایران در قهرمانی جهان اسپانیا
پخش زنده بازی اسپانیا و سوییس امشب یکشنبه 18 شهریور 1403
یک طلا و دو برنز آزادکاران ایران در قهرمانی جهان اسپانیا
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 18 شهریور 1403 ساعت 11:202024-09-08ورزشي

باوفا: کار سختی در اسپانیا داشتیم


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید باوفا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، اظهار داشت: - سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان گفت: کار سختی را در مسابقات جهانی 2024 اسپانیا داشتیم، اما خوشحالم که توانستیم برای پنجمین بار در تاریخ قهرمان جهان شویم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، حمید باوفا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون کشتی، اظهار داشت: در پنج قهرمانی که به دست آمد، یکی مسابقات 2017 و دیگری مسابقات 2024 سطح بسیار بالایی داشت و سخت ترین کار ما امسال بود، چرا که فرصت کمی داشتیم تا تیمی که از مسابقات کشوری در اختیار گرفتیم را آماده حضور در رقابت های جهانی کنیم.

وی ادامه داد: در اسپانیا اکثر کشتی گیران آماده بودند، به خصوص کشتی گیران روس که به نظرم به دوران اوج خود دوباره بازگشته اند و کشتی گیران آمریکایی که سال گذشته در نوجوانان عملکرد خوبی داشتند، امسال در جوانان نیز خوب ظاهر شدند.

باوفا با قدردانی از فدراسیون کشتی، گفت: رییس فدراسیون مشورت های لازم را به ما می داد، ضمن اینکه دست ما را باز گذاشته بود تا بتوانیم برنامه های فنی خود را اجرا کنیم که مهمترین آنها حضور در رقابت های بین المللی بود.


برچسب ها: تیم ملی کشتی فرنگی جوانان - سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی - تیم ملی کشتی فرنگی - کشتی فرنگی جوانان - سرمربی تیم ملی - تیم ملی کشتی - کشتی
آخرین اخبار سرویس:

باوفا: کار سختی در اسپانیا داشتیم

باوفا: کار سختی در اسپانیا داشتیم