مطالب مرتبط:
فیلم| لحظات تست پدافند غرب کشور توسط پدافند هوایی ارتش
پدافند هوایی ارتش ایران دانش بنیان و مقتدر است
لحظات تست پدافند غرب کشور توسط ارتش
لحظات تست پدافند غرب کشور توسط ارتش
پیام وزیر دفاع به مناسبت سالروز تاسیس قرارگاه پدافند هوایی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 10 شهریور 1403 ساعت 22:202024-08-31سياسي

پایگاه پدافند هوایی ارتش، افتخار کیش


امام جمعه کیش در دیدار فرمانده پایگاه پدافندهوایی کیش، گفت: پایگاه پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، افتخار کیش است.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت الاسلام و المسلین بی نیاز در دیدار فرمانده و جمعی از کارکنان پایگاه پدافند هوایی کیش با گرامیداشت روز دهم شهریور ، روز پدافند هوایی ارتش با اشاره به قدرت بازدارندگی نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران تأکید کرد: با توان دفاعی و قدرت نیرو های مسلح وبه ویژه پدافند هوایی، هیچ دشمنی نمی تواند به خاک این کشور طمع داشته باشد.

امام جمعه کیش با قدردانی از زحمات مجموعه پدافند هوایی کیش، گفت: وجود این پایگاه افتخاری برای کیش است و در راه این موفقیت، نقش خانواده های کارکنان پایگاه پدافند هوایی نیز ستودنی است.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی کیش نیز گفت: در کنار تمام تخصص ها و لازمه های مأموریت هایی همچون شناسایی، رهگیری، درگیری و انهدام هدف آنچه باعث اقتدار نیرو های مسلح جمهوری اسلامی ایران شده است ولایت مداری و پا در رکابی سربازان ارتش جمهوری اسلامی است.

سرهنگ جواد پورخسروانی، گفت: پدافند هوایی کیش بخش قابل توجهی از جنوب کشور و کشور های همجوار را تحت پوشش رصد و رهگیری دارد و بیشترین آمار کشف پرواز های رادار گریز جنوب کشور به وسیله نیروهای پایگاه پدافند هوایی کیش ثبت می شود


برچسب ها: پدافند هوایی - پدافند - پدافند هوایی ارتش - هوایی - پایگاه - جمهوری اسلامی ایران - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

پایگاه پدافند هوایی ارتش، افتخار کیش

پایگاه پدافند هوایی ارتش، افتخار کیش